قیمت گذاری خودرو کارکرده

قیمت گذاری خودرو کارکرده بر اساس چند عوامل انجام می شود. هر چقدر ماشین کارکرده شما سالم تر باشد سریعتر به فروش می رسد . وقتی فردی به سراغ خرید خودروی کارکرده می رود به دلیل این است که قیمت خودروهای صفر بسیار بالا رفته است پس باید قیمت مناسبی برای خودرو کارکرده انتخاب نمود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
قیمت گذاری خودرو کارکرده

قیمت گذاری خودرو کارکرده به چه صورت است؟

وقتی فردی به سراغ خرید خودروی کارکرده می رود به دلیل این است که قیمت خودروهای صفر بسیار بالا رفته است پس باید قیمت مناسبی برای خودرو کارکرده انتخاب نمود. بررسی قیمت ماشین بر اساس چند عوامل انجام می شود. هر چقدر ماشین کارکرده شما سالم تر باشد سریعتر به فروش می رسد. ولی اگر در ماشین عیب هایی وجود داشته باشد و یا دارای رنگ باشد قیمت آن به صورت چشمگیری کم می شود.

قیمت گذاری خودرو کارکرده باید متعارف با قیمت روز بازار باشد و به نحوی قیمت گذاری شود که افراد متقاضی توانایی خرید آن را داشته باشند. قیمت بالا و غیر منطقی باعث می شود خودرو کارکرده شما دیرتر به فروش برسد و شما دچار ضرر شوید.

قیمت گذاری خودرو کارکرده

تعیین قیمت خودرو بر چه اساسی است؟

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری خودرو کارکرده عبارتند از : تصادف ، بیمه ، رنگ ، سال ساخت ماشین ، و… که هر کدام بسیار مهم هستند و باید در هنگام خرید خودرو به این عوامل دقت زیادی کرد. هر کدام از عوامل بالا می تواند به صورت چشمگیری قیمت خودرو را کم نماید.
از عوامل مهم بر ارزش ماشین عمر مفید خودرو است. هر خودرویی سال تولید متفاوتی دارد وقتی از سال تولید یک ماشین می گذرد عمر مفید آن کمتر است و تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد پس هنگام خرید به سال ساخت ماشین و عمر آن توجه نمایید. خودروهایی با عمر مفید کم ارزان تر هستند.

عوامل موثر بر قیمت گذاری ماشن دست دو کدامند؟

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گذاری خودرو کارکرده سال ساخت و مدل ماشین است. هر خودرو کارکرده ای بر اساس قوانین خاصی قیمت گذاری می شود. سال تولید خودرو تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. اگر از سال تولید خودرو گذشته باشد قیمت آن کم می شود ولی این کاهش قیمت به این صورت است که اگر یک سال از سال ساخت ماشین بگذرد قیمت آن 12 درصد کم می شود.

قیمت گذاری خودرو کارکرده
هر چقدر از سال ساخت یک ماشین بگذرد قیمت آن کمتر می شود. یکی دیگر از عوامل موثر بر ارزش خودرو ، بیمه ماشین است. وقتی یک ماشین را می خواهید بخرید باید به اعتبار بیمه نامه دقت کنید. وقتی یک ماشین مدت اعتبار بیمه آن گذشته باشد می توانید مقدار کمی از قیمت را برای بیمه کم نمایید. پس حتما به بیمه دقت کنید.

رنگ شدگی خودرو چه تاثیری بر ماشین دست دوم دارد؟

رنگ داشتن یک ماشین تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گذاری خودرو کارکرده دارد و به صورت خیلی زیادی قیمت آن را کم می کند. وقتی یک خودرو دچار تصادف می شود و آسیب جدی میبیند و یا منجر به تعویض قطعه ای در خودرو می شود به آن خودرو رنگ دار گفته می شود. حتما در هنگام خرید خودرو کارکرده از متخصص تشخیص رنگ کمک بگیرید.

قیمت گذاری خودرو کارکرده

اگر رنگ شدگی در قسمت جلویی خودرو باشد بیشتر باعث کم شدن قیمت آن می شود. تاثیر رنگ بر قیمت خودرو سه تا پنج درصد است. دیگر عوامل مهم بر تعیین قیمت ماشین سالم بودن خودرو از نظر فنی است. وقتی یک خودرو از نظر فنی مشکل داشته باشد باعث می شود بعدا برای شما خرج های زیادی داشته باشد.

قیمت گذاری خودرو کارکرده

بررسی قیمت ماشین را چه کسی انجام می دهد؟

همه قیمت گذاری های خودرو را باید یک فرد متخصص و ماهر در زمینه خودرو انجام دهد. قیمت گذاری خودرو کارکرده را کارشناس فروش خودرو انجام می دهد. کارشناسان فروش ماشین را از همه نظر بررسی می کنند و بعد اقدام به قیمت گذاری می نمایند. این کارشناسان نقاط ضعف و قوت یک خودرو را شناسایی می کنند و قیمت مناسب را برای آن در نظر میگیرند.

معرفی مجموعه اتولایف

یکی از مجموعه هایی که در زمینه خرید و فروش خودرو بسیار نام آشنا و مورد اعتماد است مجموعه اتو لایف است .
در این مجموعه افراد متخصص همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. این مجموعه می تواند با کمک مشاوره فروش خودرو خود بهترین قیمت گذاری را برای ماشین های شما انجام دهد. قیمت گذاری خودرو کارکرده هم در این مجموعه انجام می شود.

تاریخ انتشار 28/مهر/1400