رونمایی از یک خودرو جدید در بازار ایران

آرین موتور یک نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران است که از سال 1390 آغاز به کار کرد ، این شرکت نیز مونتاژ محصولات لاماری در ایران انجام می دهد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

مدیر عامل شرکت آرین پارس موتورز در مراسم رونمایی از این خودرو جدید اعلام کرد که بعد ممنوعیت واردات خودرو به کشور تصمیم بر آن شد که خط تولید محصولات میسوبیشی را به خط تولید خودرو های تجاری تبدیل کنیم ، حال با جلسات برگزار شده می خواهیم خط تولید خودرو های لاماری ایما را راه اندازی کنیم که با بدون توجه به تحریم بودن یا نبودن این برند در سبد تولیدات این شرکت می باشد .

سیفی با اشاره داخلی سازی این خودرو اعلام کرد که در سال اول این خودرو 20 درصد داخلی سازی می شود و در سال های آینده به این درصد افزوده خواهد شد ، قیمت اولیه این خودرو 20 هزار دلار در مراسم رونمایی اعلام شده است اما قیمت دقیق و قطعی آن زمان عرضه اعلام خواهد شد ، هم اکنون قیمت این خودرو در مراحل کارشناسی می باشد و قیمت این خودرو کاملا رقابتی تعیین خواهد شد .

این خودو بر اساس آپشن ها و طراحی که دارد احتمالا با قیمت بیش از یک میلیارد تومان عرضه خواهد شد ، خودروی لاماری ایما دارای موتور 1500 سی سی توربو دی جی آی با خروجی 195 اسب بخار و گیبرکس 7 سرعته دو کلاچ از نوع تز عرضه خواهد شد .

این خودرو در شرایط استاندارد دارای مصرف سوخت 5/7 لیتری و در شرایط ترکیبی 6/6 لیتری به از هر 100 کیلومتر است .

تاریخ انتشار 16/بهمن/1400