ظرفیت قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد (‌ویژه آبان ماه 1401‌)

ظرفیت عرضه محوصلات ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش مشخص شد، اسامی برندگان 5 شنبه مشخص خواهد شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

ظرفیت قرعه کشی فروش ایران خودرو امروز مورخ 25 آبان ماه مشخص شد، در این دوره در طرح فروش فوق العاده 4154 خودرو در مجموع عرضه خواهد شد.

شرکت خودرو سازی ایران خودرو، ظرفیت قرعه کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش با موعد تحویل یک ساله را اعلام کرد،  در طرح فروش فوق العاده 4 محصول وانت آریسان، سورن پلاس، پژو پارس سال با موتور XUVP و 207 دستی ( ویژه مادران ) عرضه خواهد شد، همچنین در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو 5 محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژدستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد‌.

این طرح فروش جدید در سه گروه فروش عادی، فروش ویژه مادران، فروش خودرو های فرسوده اجرا شد، اسامی برندگان روز 5 شنبه از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و برای تمامی منتخبین پیامک دعوتنامه برای تکمیل فرآیند خرید ارسال خواهد شد

جدول ظرفیت قرعه کشی فروش ایران خودرو

ظرفیت عرضه محصولات ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش ایران ویژه آبان ماه مشخص شد که به شرح زیر است:

جدول عرضه محصولات طرح فروش فوری ویژه آبان ماه

ظرفیت عرضه قرعه کشی فروش فوری محصولات ایرانخودرو آبان ۱۴۰۱

 

جدول عرضه محصولات طرح پیش فروش ویژه آبان ماه

ظرفیت عرضه قرعه کشی در پیش فروش محصولات ایرانخودرو آبان ۱۴۰۱

 

 

امروز قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو با حضور نهاد های نظارتی انجام شد و در پایان این قرعه کشی اسامی منتخبین و ظرفیت عرضه محصولات مشخص شد ، پس از به تایید رسیدن اسامی منتخبین نام آن ها در سایت رسمی ایران خودرو درج شده و برای تمامی آن ها پیامک دعوت نامه برای تکمیل فرآیند خرید ارسال می شود. جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایرانخودرو به وبسایت ایرانخودرو به نشانیhttps://esale.ikco.ir مراجعه فرمایید.

منتخبین توجه داشته باشند که حداکثر سه روز مهلت دارند تا وجه اعلام شده از سوی ایران خودرو را به حساب این شرکت واریز کنند و در صورت وایرز نکردن وجه به صورت خودکار حذف می شوند و افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

ظرفیت عرضه محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده عادی

ظرفیت عرضه محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده ویژه مادران

تاریخ انتشار 20/فروردین/1401