عرضه لاماری ایما در بورس کالا

از شروع عرضه خودرو در بورس کالا شرکت های مختلفی با اقدام به عرضه خودرو در این بازار فروش کردن، شرکت آرین موتور یکی از محبوب ترین مدل های خودرو خود را در بازار بورس کالا عرضه خواهد کزد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
عرضه لاماری ایما در بورس کالا

عرضه 550  لاماری ایمای در بورس کالا

عرضه 550 دستگاه لاماری ایمای در بورس کالا در روز یکشنبه مورخ 2 بهمن ماه در بورس کالا با موعد تحویل 5 اردیبهشت 1402 در 3 رنگ مشکی، سفید و خاکستری انجام خواهد شد.

عرضه لاماری ایما در بورس کالادی ماه

عرضه لاماری ایمای در بورس کالا از روز دوشنبه مورخ 12 دی ماه آغاز خواهد شد، در این فروش دو مدل مشکی و سفید به تعداد 502 دستگاه با قیمت 981 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

عرضه لاماری ایما در بورس کالا

فروش لاماری ایمای در بورس کالا آذر ماه

آرین پارس موتور قصد دارد تا در دوره جدید عرضه لاماری ایمای در بورس کالا 136 خودرو مشکی و سفید را عرصه کند، این عرضه در روز 9 آذر ماه آغاز خواهد شد. توجه داشته باشید که هر شخص می تواند فقط با کد ملی می تواند یکبار اقدام به خرید خودرو کند.خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

توجه داشته باشید که هر شخص فق امکان واریز از حساب شخصی خودش را برای خرید خودرو به حساب آرین پارس موتور را دارد.

جدول عرضه لاماری ایمای در بورس کالا ویژه آذر ماه

فروش لاماری ایمای در بورس کالا

آغاز عرضه 200 دستگاه خودرو لاماری ایمای در بورس کالا از روز یک شنبه مورخ 1 آبان ماه آغاز خواهد شد، این عرضه خودرو لاماری ایمای با نام تجاری مجتمع صنعتی آرین پارس موتور انجام خواهد شد ، قابل ذکر است که در این عرضه 100 خودرو با رتگ مشکی و 100 خودرو با رنگ سفید به فروش خواهد رسید و موعد تحویل این 200 دستگاه 10 دی ماه اعلام شده است.
از آنجا که عرضه خودرو در بورس کالا خواهان بسیاری داشته است همواره خودروسازان زیادی اقدام به فروش خودرو در بورس کالاکرده اند ، در این دوره عرضه خودرو لاماری ایمای با قیمت 981 میلیون تومان عرضه می شود ، قابل ذکر است که عرضه تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و هر شخص با یک کد بورسی فقط امکان یکبار ثبت نام دارد ، همچنین اشخاص حقیقی و حقوقی که دوره گذشته موفق به ثبت نام شده اند در این دوره عرضه خودرو نمی توانند شرکت کنند.

کارا وانت خودرو بعدی بورس کالا

همچنین بر اساس گزارش های بدست آمده خودرو بعدی که قرار است در بورس کالا عرضه شود، خودرو کارا وانت از شرکت خودرو سازی بهمن موتور می باشد.

تاریخ انتشار 30/مهر/1401