عرضه 207 در بورس کالا

عرضه 2 هزار دستگاه خودرو 207 در بورس کالا از روز شنبه مورخ 26 آذر ماه آغاز خواهد شد، این بزرگترین عرضه خودرو 207 در بورس کالا می باشد، در هر دوره عرضه ایران خودرو تعداد و مدل های مختلف عرضه را از هفته قبل از فروش اعلام می کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
طرح فروش 207 ویژه مادران

عرضه 207 در بورس کالا دی ماه

4 هزار دستگاه 207 با مدل ها و رنگ های مختلف در بورس کالا در روز یک شنبه مورخ 11 دی ماه 1401 عرضه خواهد شد، ابلغیه این عرضه روز چهارشنبه از سوی گروه خودرو سازی ایران خودرو اعلام شده است.

قیمت پیشنهادی برای خرید 207 در بورس کالا

قیمت پیشنهادی برای خرید 207 در بورس کالا

بزرگترین عرضه 207 در بورس کالا

در تاریخ 26 آذر ماه روز شنبه قرار است تا 2 دستگاه 207 در بازار بورس کالا عرضه شود، این طرح سنگین و بزرگترین عرضه خودرو 207 در بورس کالا است، قابل ذکر است که در مبلغ پیش پرداخت این طرح 25 درصد ارزش خودرو می باشد و همچنین تاریخ تحویل 207 را 25 اسفند ماه 1401 اعلام کردند.پژو ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس در روز شنبه ۲۶ آذر عرضه می شود.

عرضه 207 در بورس کالا ویژه آبان ماه

ایران خودرو اعلام کرد که خودرو 207 به جمع خودروهای بورسی پیوست ، در این عرضه که روز سه شنبه موزخ 30 آبان آغاز خواهد شد، قرار است 1000 پژو 207 سفید رنگ با قیمت پایه 187 میلیون تومان معامله شود، همچنین  درصد پیش پرداخت معادل 100 دردصد در نظر گرفته شده است. بر اساس اطلاعیه عرضه فیزیکی بورس کالا قرار است که موعد تحویل این خوردو 30 بهمن ماه باشد. پژو 207 با رنگ سفید و فرمان برقی قرار است معامله و عرضه شود

شرایط عرضه 207 در بورس کالا

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس  esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.،هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود، زمان تحویل خودرو در صورت واریز نکردن وجه پس از تایید و تکمیل وجه متعلقات قانونی ( حداکثر 5 روز کاری ) به تعویق خواهد افتاد

 

تاریخ انتشار 23/آبان/1401