نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با یک روز تأخیر اعلام شد

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

عرضه ی خودرو در سامانه ی عرضه ی یکپارچه ی تخصیص خودرو با اعلام وزارت صنعت از تاریخ 27اردیبهشت شروع شد و تا تاریخ 3 خرداد ادامه داشت و متقاضیان تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ثبت نام کردند.

از تعداد 4 میلیون و157هزار و سیصدو پنجاه و دونفری که در این سامانه ثبت نام کردند،3میلیون و878 هزار و سیصدو یک نفر در طرح عادی و 297هزارو و51 نفر هم در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت نام کردند.

ظرفیت در نظر گرفته شده برای خودروهای عرضه شده توسط خودروسازان در این سامانه برای این دوره 176هزارو 911 دستگاه خودرو بود که در قالب 115 طرح فروش متفاوت چون: فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد.که پس از اینکه اطلاعات افراد برنده شده در قرعه کشی این دوره بررسی شد اسامی برندگان امروز چهارشنبه 11 خردادماه در سامانه منتشر شد.که البته این اسامی قرار بود سه شنبه رأس ساعت 9 صبح اعلام شود اما طبق گفته ی “حسین زاده قشمی “رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت استعلام اطلاعات متقاضیان زمانبر بوده و  به همین دلیل اعلام نتایج قرعه کشی به چهارشنبه 11 خرداد موکول شده.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه sale.iranecar.com لیست منتخبان را مشاهده کنند.

البته از طرف خودروسازان به منتخبان پیامک هم ارسال خواهد شد و آنها با مراجعه به سایت خودروسازان روند واریز وجه را انجام خواهند داد. توجه داشته باشید منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

 

تاریخ انتشار 11/خرداد/1401