اطلاعات جدید برای ثبت نام خودرو

اطلاعات جدید برای ثبت نام خودرو و افتتاح حساب وکالتی از امروز آغاز خواهد شد، همچنین خودروهای این دوره فروش یکپارچه خودرو مشخص شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اطلاعات جدید برای ثبت نام خودرو

دومین طرح یکپارچه نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از چهارشنبه 1402/02/20 آغاز خواهد شد و متقاضیان تا پایان روز جمعه 1402/02/29 فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌ های اعلام شده ، اقدام کنند . محصولات ارائه شده توسط شرکت های خودروساز از 1402/02/20 در سامانه قابل مشاهده هستند .

اطلاعات معاملات خودرو در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت خواهد شد و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می گردد . در مرحله سوم در تاریخ سوم تا سیزدهم خرداد ثبت نام و انتخاب اولویت‌ ها توسط متقاضیانی که واجد شرایط باشند انجام خواهد شد ‌. موعد تحویل محصولات پر تقاضای شرکت‌ های خودروساز در سال 1403 خواهد بود .

هنوز جزئیات حضور خودروسازان برای عرضه در سامانه یکپارچه مشخص نشده ، اما ایران خودرو ، سایپا و تعدادی از شرکت‌ های خصوصی خودروسازی حضور خواهند داشت . ایران خودرو با تعدادی از محصولات خود در این عرضه حضور خواهد داشت .

زمان پیش بینی شده برای وکالتی کردن حساب های شخصی به‌ نام سازمان و مسدود نمودن وجه اعتبار لازم در حساب مذکور از روز چهارشنبه 1402/02/20 تا پایان روز جمعه 1402/02/29 می باشد . در این بین تا زمان ثبت نام اولیه ی خودرو ، لیست افراد مجاز برای پیش ثبت نام در سامانه بر مبنای اطلاعات ارسال شده از بانک‌ ها تهیه می شود .

موجودی لازم برای انجام ثبت نام کلیه خودروهای داخلی صد میلیون تومان می باشد و این وجه صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود شود ، لازم به ذکر می باشد که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی به منظور شناسایی مشتریان واقعی در نظر گرفته شده و برای کلیه متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت الزامی می باشد .

 

 

 

تاریخ انتشار 20/اردیبهشت/1402