طرح پيش فروش ایران خودرو

طرح پيش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در دور دوم فروش یکپارچه فروش خودرو تایید شده است بر اساس زمان بندی که خرداد ماه 1402 مشخص شده است طبق اعلام رسمی ایران خودرو آغاز می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

طرح پيش فروش ایران خودرو الویت زمستان 1402

طرح پيش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیانی که کد ملیشان در بخش سوم الویت زمستان 1402 تایید شده است و پیامک رسمی از شرکت ایران خودرو دریافت کرده اند آغاز شد، این افراد می توانند برای تکمیل مراحل خرید و واریز وجه پس از دریافت پیامک به سایت رسمی ایران خودرو مراجعه کنند و طبق بخشنامه اقدام به واریز وجه کنند، قابل ذکر است مبلغ نهایی خودرو مطابق با قیمت کارخانه ایران خودرو زمان تحویل می باشد.

 

طرح پيش فروش ایران خودرو الویت زمستان 1402

طرح پيش فروش ایران خودرو الویت تابستان 1402

پيرو بخشنامه هاي 4581 و 4583 پيش فروش ایران خودرو ویژه برخی از متقاضیان برخی از باقیمانده های الویت تابستان 1402 که پیامک برای آن ها ارسال شده است به شرح زیر می باشد.

طرح پيش فروش ایران خودرو

مشتریانی که پیامک دریافت کرده اند از تاریخ 10 خرداد ماه تا 20 خرداد ماه فرصت واریز وجه را به حساب شرکت خودرو سازی ایران خودرو را دارند.

تاكيد ميگردد كه كليه شرايط عمومي و اختصاصي عيناً مطابق شرايط اعلام شده در بخشنامه هاي 4581و4583 بوده و هدف از ارسال اين بخشنامه اطلاع رساني در خصوص فراخوان تكميلي اولويت هاي اعلام شده قبلي است.

تاریخ انتشار 12/خرداد/1402