امکان تغییر الویت برای نوبت 1403

تغییر الویت خودرو برای واجدین شرایط خودرو که موعد تحویل آن نیمه دوم 1403 موکول شده است بر اساس سه شرط امکان پذیر شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
امکان تغییر الویت برای نوبت 1403

از روز گذشته که نتایج قرعه کشی تحویل خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو مشخص شد، متقاضیانی که در حساب وکالتی مبلغ 100 میلیون تومان بلوکه کرده بودند می توانند از امروز این مبلغ را برداشت کنند، همچنین خیلی از افرادی که واجد شرایط دریافت خودرو در این دوره نبودند بسیار ناراضی هستند.

شرایط تغییر الویت برای نیم دوم 1402

  1. بعد از اعلام زمان‌بندی به متقاضیان، خودروساز موظف است هرگونه فراخوان برای طرح‌های فروش خودرو را منطبق بر زمان‌بندی و نوبت‌دهی انجام‌شده، اعلام نماید، بنابراین خودروسازان به‌مرور زمان و صرفاً برمبنای لیست اولویت‌بندی مذکور برای هرمحصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت‌نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو، اقدام خواهند نمود.
  2.  قطعی نمودن ثبت‌نام توسط خودروسازان در این طرح براساس لیست نوبت‌دهی‌شده بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستورالعمل تنظیم بازار خودروی شورای رقابت می‌باشد.
  3. تمامی متقاضیان دریافت خودرو که دارای شرایط خرید خودرو بودند تا پایان سال 1403 خودرو خود را دریافت می کنند، تحویل خودرو براساس الویت و نوبت تحویل می باشد.
    البته با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می شود که زمان آن توسط وزارت صمت اعلام خواهد شد.

براساس این دستور العمل به تمامی متقاضیان واجد شرایط دریافت خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو، خودرو تخصیص خواهد داده شد، و منتخبین که در نیمه دوم سال 1403 موعد تحویل خودرویشان می باشد قابلیت تغییر الویت را دارند.

تاریخ انتشار 26/خرداد/1402