فروش فوق العاده رانا پلاس

ایران خودرو محصولات خود را در طرح فروش فوق العاده با توجه به الویت بندی در ثبت نام سامانه فروش یکپارچه عرضه می کند، فروش فوق العاده رانا پلاس با توجه به الویت بندی توسط ایران خودرو به متقاضیان از طریق پیامک دعوت نامه اعلام می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش فوق العاده رانا پلاس

طرح فروش فوق العاده رانا پلاس تیر ماه 1402

شرايط فروش فوق العاده برخي ازمحصولات ايران خودرو با موعد تحويل 90 روزه صرفاً براي منتخبين بخش اول اولويت هاي پاييز 1402 به شرح جدول زیر میباشد .

فقط متقاضيان محترمی كه در سامانه يكپارچه ایران خودرو ثبت نام نموده اند و اسامي آنها به عنوان بخش اول اولويت پاييز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به اين شركت اعلام شده است و براي آنها توسط شركت ايران خودرو پيامك ارسال گرديده و يا در سايت فروش اينترنتي ايران خودرو اسامي آنها درج گردیده است ، مي توانند دراين بخشنامه ثبت نام نمايند.

قیمت رانا پلاس در زمان ثبت نام با آخرین لیست قیمت کارخانه ایران خودرو منطبق می باشد و قیمت نهایی این خودرو مجموع هزینه های شماره گذاری، مالیات، بیمه و … می باشد.

جزئیات شرایط طرح جدید فروش فوری رانا پلاس:

طرح جدید فروش فوری رانا پلاس(تیر1402)

فروش فوق العاده رانا پلاس خرداد 1402

فراخوان شرایط فروش فوق العاده رانا پلاس با موعد تحویل 90 روزه فقط برای منتخبین بخش اول الویت پاییز 1402 به شرح زیر می باشد، این فراخوان فقط برای افرادی که است که از شرکت ایران خودرو پیامک دعوتنامه برای تکمیل فرآیند ثبت نام را دریافت کرده اند و اسامی آنها در سایت رسمی ایران خودرو درج شده می باشد فعال شده است.

شرایط فروش فوق العاده رانا پلاس

شرایط فروش فوق العاده رانا پلاس

 

تاریخ انتشار 26/خرداد/1402