طرح فروش کوییک S

طرح فروش کوییک S ویژه متقاضیان که در دور دوم فروش یکپارچه ثبت نام کرده اند، و در تاریخ 27 آبان ماه پیامک تاییده ای الویت تابستان 1403 را دریافت کرده اند فعال شده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

طرح فروش فوری کوییک S

طرح فروش کوییک S برای متقاضیان ثبت نام در دور دوم فروش یکپارچه خودرو که الویتشان تابستان 1403 بوده است فعال شد، این طرح مختص افرای است که پیامک دعوت نامه دریافت کرده اند می باشد. همچنین شرکت خودرو سازی ساپیا موعد تحویل این خودرو را با رنگ فقط سفید 90 روزه اعلام کرده است.

طرح فروش فوری کوییک S

طرح فروش کوییک S آبان 1402

شرایط فروش کوییک S برای متقاضیانی که در دور دوم سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند و الویت خودرویی خود را این خودرو بوده است و همچنین در روز 13 آبان ماه پیامک دعوتنامه دریافت کرده اند فعال شد.

این طرح برای الویت زمستان 1402 می باشد و موعد تحویل آن 90 روز پس از تکمیل فرآیند خرید و واریز وجه می باشد.

طرح فروش کوییک S آبان 1402

طرح فروش کوییک S تیر 1402

طرح فروش کوییک S برای متقاضیان که در دوره دوم طرح فروش یکپارچه ثبت نام کرده بودند و پس از مشخص شدن نتایج در الویت پاییز و زمستان 1402 منتخب شده اند و پیامک تاییده ای در روز پنچشنبه مورخ 29 تیر ماه دریافت کرده اند می توانند اقدام به واریز وجه کنند.

افرادی که پیامک تاییده ای در روز 29 تیر ماه مبنی بر تایید الویت دریافت خودرو از گروه خودرو سازی سایپا دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت رسمی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com/public/home اقدام به واریز وجه کنند، این طرح از روز شنبه مورخ 31 تیر ماه به مدت سه روز فعال خواهد.

شرایط طرح فروش کوییک S

شرایط طرح فروش کوییک S

 

تاریخ انتشار 28/آبان/1402