خرید خودرو با ضمانت

شما برای خرید خودرو می توانید به یک سری نکات توجه کنید تا دچار ضرر نشوید . در ادامه این مقاله به خرید خودرو با ضمانت می پردازیم .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو با ضمانت

در برخی از موارد به دلیل بالا بودن قیمت خودروهای صفر چاره ای جز خرید خودروهای کارکرده نیست. برخی از افراد هستند که وقت صحبت با خریدار و یا فروشنده را ندارند و مشغله کاری باعث می شود وقت زیادی برای گشتن به دنبال خودرو را نداشته باشند در این مواقع خدمات خرید خودرو با ضمانت می تواند به این افراد کمک نماید.

شما برای خرید خودرو می توانید به یک سری نکات توجه کنید تا دچار ضرر نشوید . در ادامه این مقاله به خرید خودرو با ضمانت می پردازیم .

برگه عدم خلافی خودرو را بررسی کنید

شما برای انتقال خودرو باید تمام جریمه های راهنمایی و رانندگی خودرو خود را بررسی کنید . پس از پرداخت جرایم خودرو با در دست داشتن کارت خودرو و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ می توانید اقدام به گرفتن برگه عدم خلافی کنید .
برای پرداخت هزینه دریافت این برگه حتما باید کارت بانکی خود را نیز به همراه داشته باشید زیرا دفاتر پلیس +۱۰ هزینه پرداخت جریمه را از شما نقدی دریافت نمی کنند .

اهمیت برگ سبز خودرو برای چیست ؟

برای خرید خودرو با ضمانت باید بدانید که برگ سبز خودرو یکی از پر اهمیت ترین برگه برای خرید خودرو می باشد . در برگ سبز خودرو موارد بسیار مهمی درج شده است .
از مواردی که در این برگه درج شده است مدل ، رنگ خودرو ، شماره شاسی ، شماره موتور و … می باشد که برای خرید خودرو با ضمانت مورد نیاز می باشد .

سند قطعی خودرو چیست ؟

برای خرید خودرو با ضمانت بدانید که سند قطعی سندی است که پس از طی کامل مراحل معامله و خرید و فروش خودرو ، در دفتر اسناد رسمی تنظیم شده است و به وسیله آن مالکیت خودرو به طور کامل به خریدار منتقل خواهد شد .
با رجوع به عرف متوجه می ‌شویم که طرفین معامله خودرو با تنظیم سند قطعی خود‌رو ، دیگر می ‌توانند معامله را تمام شده بدانند و خودرو را خریداری کنند .

سلامت موتور و سیستم برق رسانی خودرو را چک کنید

مورد دیگری که باید در خرید خودرو با ضمانت مورد بررسی قرار بگیرد ، قسمت موتور و برق خودرو می باشد . در هنگام بازدید از فروشنده زمان تعویض تسمه تایم را بپرسید ‌.
اگر تسمه تایم بیش تر از هفتاد هزار کیلومتر کار کرده باشد حتما باید تعویض گردد . چرا که اگر تسمه تایم پاره شود موجب خرابی موتور خودرو می ‌گردد و به دنبال آن شما برای تعمیر موتور هزینه زیادی باید پرداخت کنید .
سیم‌ کشی های خودرو را چک کنید که بر اثر حرارت خشک نشده باشد . چرا که اگر خشک باشد امکان پارگی سیم‌ ها وجود دارد .

اگزوز را بررسی کنید

اگر هنگام گاز دادن خودرو دود آبی از خودرو خارج شد ناشی از خرابی موتور می باشد . اگر دود سفید یا بخار خارج شود ، ناشی از خرابی واشر سرسیلندر می باشد . اگر دود سیاه خارج شد ، ناشی از مصرف سوخت زیاد است .

خرید خودرو با ضمانت

برای خرید خودرو با ضمانت باید به یک سری نکات که گفته شده توجه کنید تا با خیال راحت خودرو را سالم خریداری نمائید تا بعد ها دچار مشکل نشوید .
شما قبل از خرید خودرو با ضمانت می توانید از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوید و خیال خریدار را راحت کنید که خودرو مورد نظر شما دارای عیب و ایرادی نیست .

کارشناسی بدنه مهم ترین بخش کارشناسی

یکی از مهم ترین قسمت های کارشناسی خودرو ایرانی ، کارشناسی بدنه اتومبیل می باشد که در قیمت خودرو تأثیر بسیار زیادی دارد و مشکلات در ان می تواند باعث افت قیمت شود .
کارشناسی بدنه خودرو دارای چنین بخش مهم می باشد . بررسی شاسی ها ، ستون ها و سقف خودرو یکی از مراحل کارشناسی خودرو می باشد که توسط کارشناس مجرب و ماهر انجام می گیرد .
خرید و فروش خودرو یکی از مهم ‌ترین معاملاتی می باشد که در زندگی هر فردی پیش می ‌آید . در فرآیند خریداری خودرو ، معمولا تلاش و زمان زیادی را صرف می ‌کنید تا به انتخاب خود برسید .
اگر خودروی مورد نظرتان دست دوم باشد تا از سلامت آن اطمینان پیدا نکنید ، احتمالا معامله‌ ای هم انجام نخواهید داد . هم چنین در خرید خودرو با ضمانت نیز بر اساس یک نمونه قرارداد خرید و فروش خودرو استاندارد ، معامله خود را شکل می‌ دهید .

چرا برای خرید با ضمانت اتولایف را انتخاب کنیم؟

در واقع با امضای قرارداد شما آن را تایید می کنید و به آن متعهد می ‌شوید . هم چنین بعد از امضا ، آن قرارداد نیز شکل قانونی به خود خواهد گرفت .
شما برای خرید خودرو با ضمانت می توانید به مجموعه اتولایف در این زمینه مراجعه نمائید و ضمن راهنمایی برای خرید و فروش خودرو از این مجموعه معتبر کمک بگیرید و با خیال راحت این کار را انجام دهید .

تاریخ انتشار 10/آبان/1400