خرید خودرو خارجی دست دوم

امروزه بدلیل بالا بودن قیمت خودرو های صفر خارجی، اکثر خریداران به دنبال خرید خودرو دست دوم و کارکرده خارجی می گردند تا قیمت پایین تری داشته باشد و همچنین افت قیمت زیادی نسیب آن ها نشود. تیم اتولایف در خرید خودروی خارجی دست دوم می تواند به شما کمک کند و بهترین را برای شما انتخاب کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

برای خرید خودرو دست دوم باید یک سری نکات را رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید . در ادامه این مقاله به خرید خودرو خارجی دست دوم می پردازیم .

ضرورت کارشناسی رنگ ماشین برای چیست ؟

بسیاری از افرادی که قصد خرید خودرو خارجی دست دوم دارند برای اطمینان از سلامت خودرو به کارشناس رنگ خودرو نیازمند هستند .
از آن جایی که در ایران ، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو به طور چشم گیری پیشرفت کرده است و اشخاص ماهری در این زمینه مشغول به کار می باشند ، در معاملات خرید و فروش خودرو نیاز به یک کارشناس متخصص بیش از پیش احساس می ‌شود .
تشخیص رنگ خودرو ، نوع و میزان خسارت وارد شده به خودرو را مشخص خواهد کرد که می ‌تواند هزینه‌ های احتمالی را که ممکن است در آینده برای خریدار پیش بیاید را از بین خواهد برد .

به بدنه و ایرادات آن توجه کنید

یکی از نکاتی که باید در خرید خودرو خارجی دست دوم به آن توجه کرد بدنه خودرو و تصادفی نبودن آن می باشد . گلگیر ، کاپوت و درب های خودرو معمولا تعویض شده اند و در قیمت خودرو تاثیر می گذارد .
رنگ شدگی خودرو هم یکی دیگر از نکات مهم در خرید خودرو خارجی دست دوم می باشد . زیرا ممکن است شما خودرو را به عنوان خودرو بدون رنگ خریداری نمائید .

توجه به کارکرد واقعی خودرو چرا مهم می باشد ؟

مهم ترین عامل در تعیین و ارزش قیمت خودرو کارکرد آن می باشد . این موضوع نشان دهنده کیفیت رانندگی و سرویس خودرو به دست مالک می باشد .
کیلومتر کارکرد به تنهایی نمی تواند وضعیت نامساعد خودرو را نمایان کند زیرا بسیاری از سودجویان کیلومترشمار خودرو را دست کاری می کنند .

تجهیزات رفاهی خودرو را بررسی کنید

ظاهر تمیز خودرو ، حکایت از اهمیت راننده به سرویس فنی مرتب آن نیز دارد . آثار ساییدگی روی قطعات داخلی (دنده ، فرمان و پدال‌ ها )، عملکرد نادرست امکانات رفاهی (سیستم سرمایشی و گرمایشی ، چراغ‌ ها، سیستم صوتی و ایربگ) و ناراحتی صندلی ‌ها نشان ‌دهنده عدم رسیدگی راننده ماشین به آن می باشد .

کارشناسی خودرو را حتما انجام دهید

نمای بدنه یک ماشین دست دوم ، شاید در ابتدا کاملا سالم و بدون کوچک ‌ترین رنگ‌ شدگی به نظر برسد ؛ اما ممکن است خودرو مورد نظر به دلیل تصادفات و آسیب‌ هایی که در گذشته داشته ، دارای رنگ خوردگی یا تعویض‌ هایی در قطعات مختلف باشد که تشخیص دقیق آن ‌ها تنها به کمک کارشناس متخصص امکان ‌پذیر می باشد .
کارشناسان در کارشناسی حرفه ای خودرو برای خرید خودرو خارجی دست دوم با بررسی میزان و ضخامت رنگ در قسمت کاپوت و صندوق عقب میزان آسیب احتمالی به خودرو را در صورت تصادف متوجه می‌ شوند .

خرید خودرو خارجی دست دوم

شاسی خودرو اصلی ‌ترین بخش بدنه یک خودرو می باشد که اهمیت بسیاری دارد ، که می توان آن را اسکلت خودرو نامید ، زمانی شاسی ضربه می خورد یا دفرمه می شود که خودرو تصادف شدیدی داشته باشد .
هرچقدر ظاهر موتور تمیز باشد و یا صدای موتور کم باشد ، نیازمند این می باشید که توسط کارشناس خودرو به طور کامل بررسی و کارشناسی شود .
خودرویی که دارای تصادف شده است ، دچار یک سری مشکلات می شود که هیچ گاه قابل حل نیست و دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نمی باشد .
امروزه بسیاری از افراد خرید و فروش اقلام خود را به صورت آنلاین انجام می دهند . خرید خودرو خارجی دست دوم یکی از کارهایی است که در قبل بسیار وقت گیر بوده است .
در ایران خرید خودرو خارجی دست دوم به صورت آنلاین از طریق یک سری وبسایت انجام می گیرد که کار آن ها انتشار آگهی خرید و فروش ماشین آنلاین می باشد .
شما به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می‌ توانید قبل از خرید خودرو کارکرده از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه‌ های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.
شما می توانید برای خرید خودرو خارجی دست دوم از سایت معتبر اتولایف کمک و راهنمایی بگیرید و با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را خریداری نمائید .

 

تاریخ انتشار 02/بهمن/1400