خرید خودرو کارشناسی شده

بدلیل وجود افراد سودجو در بازار خودرو حتما خودرو کارشناسی شده و تضمین شده خریداری کنید. مجموعه اتولایف خودروهای کارشناسی شده و باضمانت را برای خرید به شما معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو کارشناسی شده

خرید خودرو کارشناسی شده از اتولایف

خرید خودرو کارشناسی شده باعث می شود شما با خیال راحت آن را خریداری نمائید و از سلامت آن اطمینان کامل را داشته باشید . بعضی اوقات هزینه ی اضافی که بابت کارشناسی و خرید خودرو در تهران پرداخت می شود ولی بی رنگ یا بدون مشکل آگهی می شوند تا 90 درصد موارد دروغ هستند و باید به دقت آن را کارشناسی کنید .

در هزینه کارشناسی و خرید خودرو کارشناسی شده نوع خودرو نیز حائز اهمیت می باشد . کارشناسی خودرویی که آشپن های زیادی دارد نسبت به ماشینی که دارای سیستم ساده ای می باشد متفاوت می باشد .

معامله خودروی کارکرده یک جاده دو طرفه می باشد . اگر چه تا پیش از آن فروش خودرو یک هنر محسوب می ‌شد ، اکنون خرید خودرو هم ظرافت خاصی می ‌طلبد .

از آن جایی که قطعات آسیب دیده در تصادفات سنگین ، هیچ گاه مانند روز اول نمی‌ شوند ، باید تمام قطعات توسط کارشناس رنگ خودرو بررسی شود تا سلامت آن‌ها تایید شود . از مهم‌ ترین قطعاتی که کارشناسان اتولایف بررسی می ‌کنند ، ستون و سقف خودرو می باشد .

تیم متخصص اتولایف با بهره‌ گیری از دستگاه‌ های مدرن و دقیق تمام قطعات خودرو را بررسی می ‌کنند و نتیجه نهایی را به شما اعلام می ‌کنند .

این بررسی‌ ها باعث می ‌شود که کارشناسان اتولایف بتوانند قیمت کف ( پایین ‌ترین) و قیمت سقف ( بالا‌ترین ) یک خودرو را معین کنند .

برای بهره‌ مند شدن از خدمات خرید خودرو و خرید خودرو کارشناسی شده ، با کارشناسی اتولایف  تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان ماهر در اسرع وقت به محل مورد نظر شما بیایند و خودروتان را کارشناسی کنند .

ضرروت خرید خودرو کارشناسی شده

برای خرید و فروش خودرو شما باید از یک مجموعه معتبر و کارشناسان ماهر در این زمینه استفاده کنید تا بعد ها دچار مشکل و ضرر نشوید .

کارشناس خودرو با بررسی مسائل فنی و رنگ خودرو سلامت خودرو را برای شما مورد بررسی قرار می دهد و گزارش کارشناسی را در برگه ای به شما ارئه می دهد .

  • توجه به کارکرد واقعی خودرو

مهم ترین عامل در تعیین و ارزش قیمت خودرو ، کارکرد آن می باشد . این موضوع نشان دهنده کیفیت رانندگی و سرویس خودرو به دست مالک می باشد .

کیلومتر کارکرد به تنهایی نمی تواند وضعیت نامساعد خودرو را نمایان کند زیرا بسیاری از سودجویان کیلومترشمار خودرو را دست کاری می کنند .

  • دریافت و کنترل مدارک خودرو

شما برای خرید خودرو کارشناسی شده باید مدارک خودرو و خلافی آن را بررسی کنید . برگه عدم خلافی را از مالک خودرو تحویل بگیرید زیرا پرداخت آن با مالک خودرو می باشد .

باید تمامی سند های خودرو را تحویل بگیرید و ان ها را بررسی کنید و از اصالت آن مطمئن شوید . مخصات فروشنده ، کارت ماشین و بیمه نامه را بررسی کنید .

  • بررسی فنی خودرو مهم است

یکی از نکات مهمی که باید به آن در خرید خودرو کارشناسی شده توجه و دقت کنید ، مشکلات فنی خودرو می باشد . در کارشناسی فنی خودرو باید موتور خودرو ، روغن سوزی ، گیربکس و سیستم فرمان و ترمز خودرو مورد بررسی و کارشناسی یک کارشناس قرار گیرد .

کارشناسان با متصل کردن دیاگ به خودروی مورد نظر شما در هنگام خرید خودرو کارشناسی شده ، تمامی خطاها و ایرادهای آن را با دستگاه های مجهز کامل بررسی می ‌کنند .

یکی از مهم ترین موارد در کارشناسی خودرو در واقع چکاپ کامل گیربکس و موتور می‌ باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

  • آب بندی و ظاهر خودرو را بررسی کنید

در خرید خودرو کارشناسی شده باید بدانید که استفاده از واکس ، پولیش و مواد براق کننده ، باعث از بین رفتن لایه محافطی که روی بدنه خودرو کشیده شده می ‌شود .

با از بین رفتن این لایه امکان ترک خوردن سطح بدنه بسیار بالا می ‌رود . به شما به پیشنهاد می‌ کنیم در 90 روز اول از مواد براق کننده و واکس ها استفاده نکنید .

 

 

 

تاریخ انتشار 19/بهمن/1400