فروش خودرو با ضمانت

در مجموعه اتولایف خودروهای کارشناسی شده و تضمین شده برای فروش قرار می گیرد تا خریداران و فروشندگان عزیز دچار ضرر نشوند. این ضمانت شامل تمامی شرایط خودرو مانند بدنه، رنگ، فنی و سلامت آپشن ها حتی قیمت اعلامی هم می شود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نیاز به اتومبیل و به طور كلی وسایل حمل و نقل در سطح جامعه بیش از پیش نمایان شده است . در ادامه این مقاله به فروش خودرو با ضمانت می پردازیم .

برگ سبز خودرو چیست و چه اهمیتی دارد؟

سند مهم دیگری که در کنار سند قطعی خودرو برای فروش خودرو با ضمانت مورد نیاز است ،  برگ سبز خودرو می باشد . همان طور که پیش تر گفته شد ، یکی از مراحل اصلی خرید و فروش خودرو تعویض پلاک می باشد .

منظور از برگ سبز خودرو ، سندی تک برگی است که نیروی انتظامی پس از تایید اصالت خودرو و احراز هویت مالک آن و تعویض پلاک خودرو ، برای خریدار صادر می ‌شود و به نوعی سندی مبنی بر مالکیت خریدار تلقی می ‌شود .

بستن قولنامه به چه صورت می باشد ؟

قولنامه یا مبایعه نامه برگی می باشد که تمامی شرایط مورد توافق معامله با جزئیات در آن درج شده و با امضای طرفین اعتبار پیدا می ‌کند . قولنامه را می‌ توانید در فروش خودرو با ضمانت دستی نوشته و یا فرم آماده آن را از اینترنت دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که قولنامه تنها برای رسمیت بخشیدن به معامله و یادآوری شرایط مورد توافق در هنگام تنظیم سند رسمی است . پس از بستن قولنامه مالکیت خودرو منتقل نمی ‌شود و در صورت توافق تنها بخش کوچکی از هزینه به عنوان بیعانه پرداخت می ‌شود .

قبل از فروش خودرو کارشناسی را انجام دهید

شما قبل از فروش خودرو با ضمانت می توانید از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوید و خیال خریدار را راحت کنید که خودرو مورد نظر شما دارای عیب و ایرادی نیست .

یکی از مهم ترین قسمت های کارشناسی خودرو ایرانی ، کارشناسی بدنه اتومبیل می باشد که در قیمت خودرو تأثیر بسیار زیادی دارد و مشکلات در ان می تواند باعث افت قیمت شود .

کارشناسی بدنه خودرو دارای چنین بخش مهم می باشد . بررسی شاسی ها ، ستون ها و سقف خودرو یکی از مراحل کارشناسی خودرو می باشد که توسط کارشناس مجرب و ماهر انجام می گیرد .

گاهی معایبی موجب می شود که قیمت خودرو کاهش پیدا کند که پیش از فروش با مبالغ بسیار پایینی رفع می شود . برای خودروهای کار کرده یک سری خط و خش و ایرادات فنی را می توان حل کرد .

به نکات مهم در فروش خودرو دقت کنید

بی دقتی در فروش خودرو با ضمانت ممکن است به قیمت از دست دادن مبلغ هنگفتی هزینه و باعث پشیمانی شود . برای همین لازم است پیش از هرگونه اقدام برای معامله خودرو ، چه فروش چه خرید ، نسبت به مراحل و قوانین پیرامون آن کاملا آگاه شوید تا احتمال خطا را به صفر رسانده و سرمایه ‌تان را طعمه کلاهبردارها نکنید .

مرحله اولی که پیش از تنظیم مبایعه نامه انجام می ‌شود و نباید اهمیت آن را نادیده گرفت ، مرحله کار‌شناسی خودرو می باشد که سبب می ‌شود خریدار با اطمینان خاطر بیش تری اقدام به امضای قولنامه کند .

فروش خودرو با ضمانت

خرید و فروش خودرو یکی از مهم ‌ترین معاملاتی می باشد که در زندگی هر فردی پیش می ‌آید . در فرآیند خریداری خودرو ، معمولا تلاش و زمان زیادی را صرف می ‌کنید تا به انتخاب خود برسید .

اگر خودروی مورد نظرتان دست دوم باشد تا از سلامت آن اطمینان پیدا نکنید ، احتمالا معامله‌ ای هم انجام نخواهید داد . هم چنین در فروش خودرو با ضمانت نیز بر اساس یک نمونه قرارداد خرید و فروش خودرو استاندارد ، معامله خود را شکل می‌ دهید .

در واقع با امضای قرارداد شما آن را تایید می کنید و به آن متعهد می ‌شوید . هم چنین بعد از امضا ، آن قرارداد نیز شکل قانونی به خود خواهد گرفت .

پس چه فروشنده باشید چه خریدار ، اطلاع از نکات حقوقی مربوط به قرارداد خرید و فروش خودرو یا همان قولنامه ماشین از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد . این امر از کلاهبرداری و سوء استفاده طرفین قرارداد جلوگیری می ‌کند .

شما برای فروش خودرو با ضمانت می توانید به مجموعه اتولایف در این زمینه مراجعه نمائید و ضمن راهنمایی برای خرید و فروش خودرو از این مجموعه معتبر کمک بگیرید و با خیال راحت این کار را انجام دهید.

تاریخ انتشار 20/بهمن/1400