نمایشگاه آنلاین خودرو

دلالان و سودجوبان به دنبال بیشترین سود حتی از راه های نادرست هستند ، این دلالان با خرید یک خودرو با نقص بسیار و فروش آن به قیمت بالا به سام خودرو های سالم به دنبال سود بیشتر هستند ، اما شما در اتولایف خودرو با قیمت منصفانه به همراه ضمانت خریداری می کنید .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

نمایشگاه آنلاین خودرو چیست ؟

نمایشگاه آنلاین خودرو امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا به علت افزایش روز افزون قیمت خودرو ، خرید خودرو صفر بسیار سخت شده است و کسانی که تمایل به خرید خودرو ایرانی دارند ترجیح میدهند که یک خودروی کارکرده خریداری کنند ، درنتیجه امروزه خرید خودرو کارکرده به علت مشکلاتش نسب به خرید خودرو صفر دغدغه ی خیلی از افراد است.
ما در اتولایف خود را بهترین راه حل این مشکل میدانیم زیرا کامل ترین خدماتی را که یک فرد نیاز دارد مانند مشاوره فروش خودرو و مشاوره خرید خودرو را ما اکنون ارائه میدهیم و در همه آن ها نیز متخصص هستیم و در این بخش قصد داشتیم تا درباره ی خرید خودرو کارکرده با صحبت کنیم برای مطالعه بقیه ی موضوعات ما را در این مطلب همراهی کنید.

ماشین از نمایشگاه آنلاین خودرو خریداری کنید

نمایشگاه آنلاین خودرو و به طور کلی سایت خرید و فروش انواع خودرو داخلی و خارجی اتولایف تمامی خودرو هایی که آماده برای فروش در ویترین مجموعه خود قرار می دهد ، ماشین های کارشناسی شده هستند . بنابراین می توانید با خیالی آسوده در سایت خودرو مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. از دلایلی که بر خرید خودرو کارشناسی شده تاکید داریم این موضوع است که برخی معایف یک خودرو توسط افراد غیر متخصص قابل تشخیص نمی باشد. این موارد می توانند در زمینه فنی و بدنه ماشین باشند . پس قبل از خرید یک خودرو یا از یک کارشناس فروش ماهر کمک بگیرید و یا از سایتی که خودرو های کارشناسی شده دارد اقدام به خرید نمایید .

نکات حقوقی در خرید خودرو از نمایشگاه آنلاین خودرو

اگر با کمک نمایشگاه آنلاین خودرو اقدام خربد ماشین نموده اید باید بدانید که از لحاظظ حقوقی برخی از موارد و مدارک را پیش از امضا قرارداد باید بررسی نمایید و از صحت آن ها اطمینان حاصل کنید. از جمله این موارد به صوت تیتروار می توان به نکات زیر اشاره نمود:

  1. صحت کارت خودرو و تقلبی نبودن آن
  2. اصل سند خودرو که همان سندی است که برای خودروهای داخلی کارخانه سازنده صادر می نماید برای ماشین های وارداتی سند گمرک همین مدرک حساب می شود.
  3. برگه معاینه فنی برای خودروهای بیش از  سال سن
  4. بیمه نامه خودرو و بررسی مدت اعتبار و بندهای تعهد شده در آن
  5. کارت شناسایی ملک و تطبیق آن با اطلاعات درج شده بر روی سند به عنوان مالک خودرو
  6. وکالتنامه در صورت انجام معامله با شخصی به غیر از مالک اصلی ماشین

خرید خودرو به صورت آنلاین چگونه است؟

در زمان کمک گرفتن و خرید خودرو از بخش نمایشگاه آنلاین خودرو مراحلی را طی خواهید نمومد که به شرح زیر می باشد:

  • در لیست خودروهای موجود سایت اتولایف به دنبال خودرو مورد نظر خود می گردید. در این مرحله می توانید علاوه بر اینکه خودتان به جستجو بپردازید ، از کارشناسان فروش اتولایف نیز مشاوره دریافت کنید.
  • خودرو مورد نظر را از میان آگهی های موجود انتخاب کنید که به دلیل بالا بودن تعداد آن ها باید کمی حوصله به خرج دهید.
  • با شماره درج شده برای خرید خودرو انتخاب شده تماس حاصل نمایید و بررسی ها لازم را انجام دهید و یا باز هم با کمک کارشناسان فروش اتولایف از سلامت و جزییات ماشین آگاه شوید و در صورت تایید، مبلغی به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کنید .
  • جهت عقد قرارداد نهایی و خرید خودرو به دفتر مجموعه مراجعه نمایید.
  • بعد از طی شدن مراحل تعویض پلاک و ثبت سند ، تمام میلغ را واریز نمایید و از خودرو خریداری شده لذت ببرید.
چالش های موجود در زمان خرید و فروش خودرو چیست؟

در هنگام خرید و فروش خودرو حتی با کمک سایت خرید ماشین چالش هایی در یش زو می باشد که لازم است از قبل بدانید و برای هر یک راه حلی در نظر داشته باشید . از جمله این موارد می توان به قیمت گذاری دقیق و صحیح خودرو اشاره کرد . همچنین کارشناسی صفر تا صد خودرو نیز قبل از خرید ماشین باید انجام شود . مدیریت زمان بسیار مهم می باشد و خود می تواند چالش بعدی شما باشد چرا که در دوره ای هستیم که نوسانات قیمتی به اندازه ای به زمان بستگی دارد که باید در کم ترین زمان خرید و یا فروش خود را انجام دهید تا از نظر مالی متضرر نشوید .

اما در نظر داشته باشید که با انجام معامله با کمک نمایشگاه آنلاین خودرو و گرفتن مشاوره از طریق کارشناسان اتولایف می توانید تمام اتفاقات مقابل را به خوبی حل کنید و بخشی از روند معامله را به عهده تیم اتولایف قرار دهید و با آسودگی خرید و فروش خودرو را انجام دهید.

نمایشگاه آنلاین خودرو

چرا نمایشگاه آنلاین خودرو اتولایف؟

یکی از مجموعه هایی که در زمینه خرید و فروش خودرو و نمایشگاه آنلاین خودرو بسیار نام آشنا است مجموعه اتولایف است که سایت این در دسترس می باشد و شما می توانید با خیال راحت با کمک این مجموعه خودرو خرید و فروش نمایید.
در اتولایف افراد متخصص همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. در این مجموعه بهترین فرد برای مشاوره فروش خودرو انتخاب می شود تا بتواند بهترین راهنمایی را به شما نماید. با خیال راحت از این مجموعه برای خرید خودرو کمک بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه زمانی باید تخفیف بدهید ؟

نمایشگاه آنلاین خودرو برای نمایش خودرو های آماده فروش بسیار مناسب است حتی با توجه به این که ماشين هاي خوش فروش و رند بازار مشتريان زيادي دارند ولي اگر ماشين شما از جمله آن ها نمی باشد ، امكان دارد مدت زيادي روي دست تان باد كند . پس مي توانيد كمي كوتاه بياييد و با در نظر گرفتن تخفيف ، مشتريان را به سمت خريد ماشين بكشانيد .

نمایشگاه آنلاین خودرو

قیمت گذاری در نمایشگاه آنلاین خودرو بر چه اساسی باید باشد ؟

شما برای فروش فوری خودرو کار کرده باید بدانید که هميشه استثناهايي براي قيمت گذاري وجود دارد ولي شما بايد جنبه انصاف ، تعادل و منطقه را بر اساس شواهد موجود خودرو در نظر بگيريد .

شما باید به خاطر داشته باشيد كه قيمت را به گونه اي تعيين كنيد كه تا حدي دست خودتان را براي تغيير آن در زمان انجام معامله باز بگذارد .

کرونا و تاثیر آن بر فروش انواع خودرو

با توجه به اوج گیری روزانه کرونا و ایجاد محدودیت ها روز از افزون این محدودیت ها خرید فروش خودرو بسیار سخت تر شده است ، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تعداد زیاد نمایشگاه باعث شده که خرید فروش به سختی انجام می شود ، اتولایف اولین و برترین نمایشگاه آنلاین خودرو می باشد که جدا از خرید و فروش خودرو امکان مقایسه خودرو ها را با یکدیگر دارند .

شما می توانید برای آشنایی با مدل های خودرو ها و مشاوره رایگان با متخصصان خرید و فروش خودرو با شماره 02191303100 تماس بگیرید  .

اصل برگزاری نمایشگاه خودرو به منظور جذب مشتری صورت می ‌گیرد به طوری که خودروسازان در این نمایشگاه‌ها نسبت به رونمایی خودروهای جدید اقدام می ‌کنند. در ادامه این مقاله به نمایشگاه آنلاین خودرو می پردازیم.

شما می توانید برای خرید خودرو یا فروش خودرو خود با مشاوران ما در تماس باشید تا مشاوران ما در محل شما آمده خدمت رسانی شوند ، خرید با با بالاترین قیمت و فروش خودرو با منصفانه ترین قیمت شعار اصلی اتولایف می باشد .

نمایشگاه آنلاین خودرو

بررسی خودرو

مهم ترین چیزی که باید قبل از خرید ماشین در نمایشگاه آنلاین خودرو بدانید ، این است که دانش قدرت تان است ، اشتباه است که بدون داشتن اطلاعالت به سراغ ماشینی بروید .

شما می توانید هر چیزی را که در مورد یک ماشین می خواهید بدانید آنلاین پیدا کنید ، سایت های خودروها مکان هایی عالی برای شروع تحقیق در مورد خودروها در محدوده قیمتتان هستند .

اگر شما در حال خرید یک ماشین جدید هستید ، هدفتان قیمت خودرو خواهد بود.  از سوی دیگر ، اگر شما در مورد خرید خودرو استفاده شده فکر می کنید ، قیمت های اخیر فروش مجدد آن مدل ماشین خاص را می توانید بررسی کنید.

صرفه جویی در زمان

ممکن است ساعت ها وقت خریدار برای بازدید از خودروهای مختلف گرفته شود و ممکن است علی رغم پرداخت هزینه کارشناسی ، خریدار به خودروی مورد نظر خود دست نیابد .

هم چنین هزینه متوسط پرداختی بابت خدمات کارشناسی و خرید از نمایشگاه ، از متوسط هزینه پرداختی خود فرد برای خدمات کارشناسی ، کم تر است .

خرید از نمایشگاه آنلاین خودرو زمان تماس های مکرر را صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند با یک یا دو تماس ، به خودروی مدنظر خود برسید .

در نمایشگاه آنلاین خودرو ، خریداران به راحتی می توانند به انتخاب نهایی رسیده و از بین خودروها ، خودروی مورد علاقه خود را پیدا کنند .

نمایشگاه آنلاین خودرو

مذاکره با مشاور در نمایشگاه آنلاین خودرو

مذاکره با فروشندگان واقعی خودرو در نمایشگاه آنلاین خودرو که تنها فروشندگان واقعی حضور خواهند داشت و خریدار می تواند با حضور کارشناس همراه  ، به راحتی خرید خود را انجام دهد.

در کنار خرید یک خانه ، خرید یک ماشین جدید یکی از مهم ترین سرمایه گذاری هایی است که شما در زندگی انجام خواهید داد . در واقع ، ممکن است بازپرداخت این ماشین را تا چهار ، پنج یا شش سال آینده تمام کنید و بگذارید فروشنده متوجه شود شما نمی خواهید فقط کمی ماشین را برانید .

خرید یک ماشین کم استفاده شده بهترین راه برای صرفه جویی در پول هنگام خرید خودرو بود . دلیل بزرگ پشت این منطق این است که ارزش و قیمت بالای خودروهای جدید از لحظه ای که از نمایندگی به خانه می آیند ، از بین می روند و کم می شوند

خرید خودرو با کمک مجموعه اتولایف

نمایشگاه آنلاین خودرو خدمتی است که در ایران از سال گذشته ، به خریداران خودرو ارائه شده است. این نمایشگاه شامل خودروهایی است که به صورت کامل بازرسی شده اند و با ارزش گذاری کارشناسی ، با قیمت کارشناسی شده در معرض انتخاب خریدار قرار می گیرند.

هزینه های حق بیمه خودرو به قیمت خرید ماشین شما بستگی دارد ؛ هزینه بیمه یک ماشین عامل اصلی در هزینه وسیله نقلیه است .

حق بیمه را آنلاین با ارائه اطلاعات در مورد اتومبیل ها و مدل و اطلاعات شخصی از جمله سن ، وضعیت تاهل و رکورد رانندگی خود دریافت کنید .

نمایشگاه آنلاین خودرو معلول اقتصاد می باشد و عرضه خودرو فیس لیفت یا خودرو جدید نیز معلول بازار آزاد و تا زمانی که بازار بسته باشد امکان عرضه خودرو جدید نیز در نمایشگاه‌ه ای کشور به وجود نخواهد آمد.

اما در صورتی که  بازار کشور آزاد شود خودروسازان ملزم به عرضه خودروهای جدید خواهند شد که در این صورت نمایشگاه‌ های کشور رونق خواهند گرفت،  در غیر این صورت برگزاری نمایشگاه آنلاین خودرو هیچ توجیهی نخواهد داشت.

نمایشگاه آنلاین خودرو

خرید خودروهای جدید با بهترین قیمت

رونمایی از خودرو جدید در کشور ما یک امر سیاسی می باشد به همین دلیل نیز خودروهای جدید داخلی در کشور در برنامه ‌های خاص و با حضور مسوولان کشور رونمایی می ‌شود و پس از آن به عنوان خودرو جدید در نمایشگاه‌ های مختلف معرفی می ‌شوند.

این امر در حالی است که در سایر کشورها خودروهای جدید در نمایشگاه های بین‌المللی رونمایی می‌ شوند که این امر رونق این نمایشگاه‌ ها را در پی دارد.

علت ضرورت دریافت مشاوره خرید و فروش خودرو چیست؟

حتما تا کنون این سوال برای شما پیش آمده است که چرا باید در زمان خرید و یا فروش خودرو باید از مشاوران متخصص کمک گرفت درحالی شما به خوبی می دانید که چه خودرویی مورد نیازتان است و باید چه آپشن هایی داشته باشد و تا چه مبلغی امکان خرید و یا فروش برایتان وجود دارد پس نیازی به مشاوره حس نمی شود. اما اشتباه دریت همین لحظه اتفاق می افتد به این دلیل که شما به صورت ظاهری خودرو را دیده اید اما از نظر فنی نمی توانید تشخیص دهید که خودرو سالم می باشد یا خیر.

از همه مهم تر از نظر مالی امکان متضرر شدن شما در خرید بدون مشاوره بسیار بالا است زیرا یکی از وظایف یک کارشناس فروش خورو این است که ارزش خودرو را بررسی نموده و آن را قیمت گذاری می کند و در این صورت ا اطمینان از قیمت اعلام شده ، می توانید اقدام به خرید و یا فروش خودرو نمایید.

شما می توانید برای اطلاع از نمایشگاه آنلاین خودرو و شرایط برگزاری آن به سایت معتبر اتولایف مراجعه کنید تا اخبار روز خودرو را مطلع شوید.

خودرو را مورد بررسی قرار دهید

قبل از خرید اتومبیل در نمایشگاه آنلاین خودرو حتمل خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید . سایت های خودرو مکان بسیار مناسبی برای ارزیابی خودرو می باشد .
شما باید برای بررسی خودرو به اطلاعات آن ، سال ساخت ، کارکرد خودرو و …. دقت کنید و به بررسی ظاهری خودرو نیز بپردازید .
برای خرید خوردو باید هدف خود را از خرید یک خودرو تعیین کنید تا بدانید که خودروی صفر مد نظر می باشد یا یک خودرو دست دوم و کار کرده .

قیمت گذاری دقیق خودرو به چه صورت می باشد ؟

تعیین قیمت دقیق خودرو را می‌ توان یکی از مهم‌ ترین مسائل معاملات خودرو بدانید . زیرا در چالش‌ های دیگر ، اگر ضرر کنید ممکن است سرتان کلاه بگذارند اما اگر نتوانید قیمت دقیق خودرو را مشخص کنید .
برای خرید خودرو در نمایشگاه آنلاین خودرو بهتر است به ‌دنبال روشی برای خرید و فروش باشید که در آن ، قیمت دقیق خودرو مشخص شده باشد .
مشاوران اتولایف با توجه به معاملات روز بازار و شرایط اختصاصی هر خودرو، در زمینه قیمت‌ گذاری به فروشنده مشاوره می ‌دهد . اما در نهایت ، قیمت توسط فروشنده تعیین می شود و این مجموعه دخالتی در قیمت ‌گذاری نهایی نخواهد داشت .

کارشناسی خودرو را قبل از خرید خودرو انجام دهید

شما قبل از خرید خودرو از نمایشگاه آنلاین خودرو می توانید آن را کارشناسی کنید و به ببرسی ظاهری و فنی خودرو برسید و با خیال راحت آن را خریداری نمائید .
در کارشناسی خودرو ، کارشناس به بررسی موتور و گیربکس خودرو که بسیار مهم است می پردازد و آن را بررسی می کند تا مشکلی در آن وجود نداشته باشد .
در خودروهای کار کرده باید به بررسی رنگ شدگی خودرو و بررسی شاسی خودرو که یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد باید دقت شود .
کارشناس ماهر خودرو با ابزار و تجهیزات پیشرفته ای که دارد می تواند مشکلات خودرو را پیدا کرده و به شما اعلام نماید . برای مثال با دستگاه ضخامت سنج می تواند رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهد .

جلوگیری از هدر رفتن وقت

خرید خودرو از نمایشگاه آنلاین خودرو باعث می شود تا از هدر رفتن وقت شما جلوگیری کند و شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای این کار را از راه دور انجام دهید .
شما اگر بخواهید با روش‌ های قدیمی اقدام به خرید و فروش خودرو کنی د، باید زمان زیادی را برای این امر بگذارید . حتی مراجعه به سایت‌ های آگهی نیز می‌ تواند زمان زیادی از شما بگیرد و باید 24 ساعته آماده پاسخ‌ گویی باشید .
خرید از نمایشگاه آنلاین خودرو زمان تماس های مکرر را صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند با یک یا دو تماس ، به خودروی مدنظر خود برسید .

نمایشگاه آنلاین خودرو

خرید و فروش خودرو در قرن 21 انقلابی بزرگ داشته که مدیون اینترنتمی باشد . همان ‌طور که اینترنت و تکنولوژی در بخش ‌های مختلف نفوذ انکارناپذیری داشته ‌اند ، بازار خودرو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شاهد تغییرات محسوسی در نحوه خرید خودرو بوده است .
نمایشگاه آنلاین خودرو خدمتی است که در ایران از سال گذشته ، به خریداران خودرو ارائه شده است . این نمایشگاه شامل خودروهایی می باشد که به صورت کامل بازرسی شده اند و با ارزش گذاری کارشناسی ، با قیمت کارشناسی شده در معرض انتخاب خریدار قرار می گیرند .
نمایشگاه آنلاین خودرو معلول اقتصاد می باشد و عرضه خودرو فیس لیفت یا خودرو جدید نیز معلول بازار آزاد و تا زمانی که بازار بسته باشد امکان عرضه خودرو جدید نیز در نمایشگاه‌ های کشور به وجود نخواهد آمد .
اما در صورتی که  بازار کشور آزاد شود خودروسازان ملزم به عرضه خودروهای جدید خواهند شد که در این صورت نمایشگاه‌ های کشور رونق خواهند گرفت ،  در غیر این صورت برگزاری نمایشگاه آنلاین خودرو هیچ توجیهی نخواهد داشت .
شما می توانید برای اطلاع از نمایشگاه آنلاین خودرو می توانید به مجموعه معتبر اتولایف مراجعه نمائید و از مشاوران مجرب این مجموعه کمک بگیرید .

 

تاریخ انتشار 24/خرداد/1400