کارشناسی خودرو در تهران

کارشناسی امری حیاتی و بسیار مهم در خرید و فروش خودرو می باشد. حتما برای خرید و فروش خودرو از یک کارشناس باتجربه و خبره استفاده کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
کارشناسی خودرو در تهران

امروزه یکی از کارهای مهمی که بین مردم رواج پیدا کرده است کارشناسی خوردو می باشد . در ادامه این مقاله به کارشناسی خودرو در تهران می پردازیم .

بهترین کارشناسی خودرو در تهران

در کارشناسی خودرو در تهران شما باید بدانید کارشناس چه کاری را روی خودرو می خواهد انجام می دهد . کارشناس خودرو فردی است که که دارای تخصص لازمی در این زمینه می باشد که بتواند خودروی مورد نظر مشتری را از لحاظ فنی  و ظاهری مورد بررسی قرار دهد .

کارشناس  خودرو  دوره های مختلفی را از خودرو گذرانده است و در زمینه مشخصات ظاهری و شاسی و فنی  خودرو دارای علم و تخصص بسیار زیادی است که از آن استفاده می کند .

شناسایی اطلاعات دقیق خودرو توسط یک فرد معمولی امکان پذیر نمی باشد . بدین جهت ، در راستای شناسایی قطعات تعویضی و نقاط ترمیمی خودرو ، حضور یک کارشناس ضرورت دارد .

درخواست کارشناسی خودرو در تهران

ماشین را حتما در هوای روشن بررسی کنید

مهم ترین قسمت بدنه خودرو ، سقف ، ستون و شاسی ماشین است . اگر این بخش ها دچار خوردگی و صدمه باشند ماشین هرگز درست کار نمی کند .

برای تشخیص رنگ شدگی ماشین توسط کارشناسی خودرو در تهران ، از آهنربای تشخیص رنگ و دستگاه های تخصصی استفاده می کنند . آهنربا را بر روی می کشند هر قسمت که آهنربا به آن وصل شد یعنی رنگ شدگی دارد . به رنگ شدگی سقف (احتمال چپی بودن ماشین) بسیار دقت کنید .

اگر از شهرهای شمالی یا مرطوب ماشین می خرید ، حتما به زنگ زدگی شاسی و کف خودرو توجه ویژه ای داشته باشید . برای سلامتی تایرها ، به میزان ورم کردگی و ترک خوردگی لاستیک ها دقت کنید .

کارشناسی خودرو در تهران در بخش چگونه انجام می شود ؟

موتور ، هوش برتر و اصلی‌ ترین بخش یک خودرو می باشد . به همین علت برای بررسی این قسمت نیز باید حساسیت‌ های زیادی به خرج داد و از فیلتر های زیادی رد شد .

یک موتور آرام و بی‌ صدا نیز باید از لحاظ فنی بررسی شود . مشکل روغن سوزی و دفرمه شدن رینگ نیاز به تعمیر اساسی موتور داشته است و هزینه‌ های سرسام‌ آوری را به دنبال دارد .

اما می‌ توان این مشکلات را با ترفند هایی هوشمندانه برای مدت زمانی کوتاه برطرف نمود .

چه زمانی نیاز بهکارشناسی خودرو در تهران داریم ؟

با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور ما ، اکثر مردم توانایی خرید خودروی صفر را نداشته و خودروی دسته دوم تهیه می کنند .قبل از خرید یک خودروی کارکرده و حتی صفر باید کارشناسی خودرو در تهران انجام شود تا سلامتی خودرو مشخص و قیمت دقیق آن محاسبه شود .

با توجه به تجربه کارشناسان اتولایف ، بیش از 90 درصد مراجعین ، قصد خرید خودرویی داشته اند که پس از بررسی مشخص شده نقص فنی موثری دارد.فروشندگان خودرو معمولا فقط به فکر فروش خودرو با بالاترین قیمت ممکن هستند و کم پیش میاید که در صحبت های آنان صداقت دیده شود .

 دروخواست کارشناسی خودرو در تهران

شما می توانید پس از تماس تلفنی یا ثبت اطلاعات خود در بخش درخواست کارشناسی خودرو به مجموعه اتولایف اعلام کنید که قصد استفاده از خدمات آن ها را دارید .پس از اطلاع از هزینه کارشناسی اتومبیل شما و پرداخت هزینه مربوطه ، نزدیک ترین کارشناس ما به محل مورد نظر ارسال خواهد شد .

در اکثر اوقات خریداران ترجیه می دهند در محل حاضر شده و شخصا مراحل کارشناسی خودرو در تهران را مشاهده کنند و اطلاعات تکمیلی در خصوص خودرو را از کارشناسان دریافت کنند .

اما اگر برای شما پیش آمد که به دلیل نداشتن زمان کافی قادر به حضور در محل کارشناسی نبودید ، می توانید اطلاعات تماس فروشنده اتومبیل را در اختیار کارشناسان ما قرار داده تا با فروشنده هماهنگی ها لازم را انجام داده و پس از کارشناسی خودرو در تهران ، گزارش را برای شما ارسال خواهیم کرد .

تاریخ انتشار 04/اردیبهشت/1401