تا 500 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 

این روزها و در بازار پرنوسان و متلاطم خودرو این سوال در ذهن ما ایجاد می‌ شود که تا 500 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید . در ادامه این مقاله به این موضوع می پردازیم .

جک S3 صفر کیلومتر

جک S3 یکی از بهترین گزینه‌ های صفر کیلومتر با قیمت کم تر از ۵۰۰ میلیون تومان می باشد این کراس اور جمع‌ و جور سواری نرمی ارائه می‌ دهد .

استهلاک پایینی دارد ، از مصرف سوخت مقرون به صرفه سود می ‌برد و پیشرانه تنفس طبیعی آن دردسرهای نگه داری از موتورهای توربوشارژ را به دنبال نخواهد داشت .

چری تیگو ۵ مدل 97

اگر کمی در بازار فعلی خوش ‌شانس باشید ، می ‌توانید با قیمتی حدود ۵۰۰ میلیون تومان به فکر خرید تیگو 5 مدل ۹۷ باشید. تیگو 5 طراحی ظاهری و پرستیژ نسبتا جذابی دارد .

کابین آن جادار می باشد و به دلیل برخورداری از پیشرانه تنفس طبیعی به همراه گیربکس سی وی تی ، استهلاک کم تری در مقایسه با جک S5 مجهز به پیشرانه توربو شارژ خواهد داشت .

خرید خودروی سدان بزرگ

برای این که متوجه شوید که تا 500 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید بدانید که تویوتا کمری و نیسان ماکسیما ، هر دو با دوام و جادار که بسته به نیاز شما هر کدام می ‌تواند انتخاب درستی برایتان باشد .

در این میان کره‌ای‌ ها نیز عرصه را خالی نکرده ‌اند و هیوندای سوناتا حضور دارد ، که با توجه به استهلاک بالاترش نسبت به ژاپنی‌ ها ، می ‌توانید با رسیدگی بیش تر روی آن‌ حساب کنید .

نمونه‌ های رنگ دار هیوندای آزرا در این بازه قابل خرید می باشد ولی به دلیل وضعیت بدنه در این لیست قرار نگرفته ‌‌اند . در نهایت جا دارد به سیتروئن C5 و پژو 407 نیز  اشاره ‌ای کرد که علی ‌رغم امنیت و امکانات غیرقابل مقایسه‌ با بقیه گزینه ‌ها ، خرید آن ریسک زیادی به همراه دارد و پیدا کردن نمونه ‌های خیلی سالم کاری بس دشوار می باشد .

خرید خودروی هاچ ‌بک گزینه ی مناسبی می باشد

در بحث این که تا 500 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید بدانید که از هاچ‌ بک‌ های هیوندای تا هاچ ‌بک‌ های متوسط مزدا 3 ، همگی با توجه به نیاز شما در اختیارتان هستند .

اگر احتمال می‌ دهید سفرهای زیادی پیش رو دارید ، ولی برای مصرف شهری هم راحتی خودروی هاچ‌ بک را می ‌پسندید ، سراغ هاچ ‌بک ‌های خیلی کوچک نروید که قدرت موتورشان و فضای اندک آن‌ ها شما را خسته خواهد کرد.

خرید خودروی کراس‌اور یا شاسی ‌بلند

با توجه به این که تعریف این دو کلاس با همدیگر کاملاً فرق دارد ، شاید کار درستی به نظر نیاید که همگی آن ‌ها را در یک دسته مورد تحلیل قرار داد .

اما دلیل محبوبیت این دو کلاس در ایران ، برای راحتی در جاده و تسلط به معبر می باشد . در نهایت اگر دنبال خودرویی برای آفرود می ‌گردید به سراغ رونیز بروید و گوشه چشمی هم به وانت ریچ داشته باشید ، گرندویتارا هم کوچولوی قابلی است و کسانی که تجربه آفرود با آن را داشته ‌اند آنقدرها هم ناراضی نیستند .

تا 500 میلیون توامن چه خودرویی می توان خرید

اگر قصد خرید سدان متوسط را در این کلاس دارید ، می ‌توانیم این دلگرمی را به شما بدهیم که با گشت و گذار کمی می ‌توانید خودروی مورد نظر خودتان را پیدا کنید .

مزدا 3 های قدیم و جدید با بازار یدکی پر رونق ایمن‌ ترین انتخاب به نظر می ‌رسد و تویوتا کرولا با دوام افسانه‌ ای نیز در اختیار شما می باشد .

انتخاب کیا سراتوی وارداتی نیز امری منطقی و بی ‌دردسر می باشد که با وجود قدمت مدل ‌های موجود تفاوت چشمگیری با نمونه ‌های مونتاژ دارد .

در نهایت شاید بخواهید خرید آریزو 5 توربو و ام جی 360 توربو را هم در نظر داشته باشید که با توجه به کارکرد پایین‌ تر آن‌ ها نسبت به ژاپنی‌ ها و کره‌ای‌ ها در این کلاس و بازه قیمتی قرار دارند .

شما برای انتخاب این که تا 500 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید می توانید به مجموعه معتبر اتولایف مراجعه نمائید و ضمن مشاوره از خدمات دیگر این مجموعه بهره مند شوید .

تاریخ انتشار 30/بهمن/1400