کارشناسی خودرو در محل

منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو می باشد . در کارشناسی خودرو در محل رنگ و بدنه خودرو ، قطعات تعویضی ، تست رانندگی ، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

 

کارشناسی در محل باعث می شود تا در وقت شما صرفه جویی شود . در ادامه این مقاله به کارشناسی خودرو در محل می پردازیم .

ایرادات خودرو را بررسی کنید

در زمان خرید خودرو ممکن است خودرو دارای ظاهری مرتب و سالم باشد که در نگاه اول هیچ گونه ایرادی را نمی‌توان به آن گرفت . ولی همین خودرو به ظاهر سالم ممکن است ایرادات فراوان فنی و  … داشته باشد بی نظیر.

در کارشناسی خودرو در محل ، در ابتدا باید خودتان خودرو را مورد بررسی قرار دهید . پیشنهاد ما این است که ابتدا خودتان خودرو از نظر ظاهری و در حد توانتان بررسی نمایید و عیوب بصری مثل خط و خش و سایر موارد را بررسی کنید .

دوری اطراف خودرو بزنید و یک نواختی رنگ بدنه را بررسی نمایید . در صورتی که کدری و یا موج بر روی بدنه خودرو مشاهده کردید احتمال رنگ داشتن بدنه خودرو وجود دارد .

اعزام کارشناس خودرو

کارشناسان سیار می توانند برای کارشناسی به خانه یا محل کار شما بیایند . بسیاری از کارشناسان هم چنین می توانند در مدت کوتاهی به جایی که وسیله نقلیه شما حضور دارد بیایند و کار را به سرعت و با قیمت مناسب برای شما به اتمام برسانند .

بعد از کارشناسی خودرو در محل ، کارشناس به شما موارد کارشناسی شده را در برگه ی گزارش به شما ارئه خواهد داد تا با خیال راحت بتوانید خرید و فروش خودرو را انجام دهید .

کارشناس جهت کارشناسی خودرو در محل از به روز ترین و پیشرفته ‌ترین تجهیزات تخصصی تست خودرو استفاده خواهد کرد و با اطمینان می‌ توانید به نتایج بررسی او اعتماد کنید .

تست دیاگ خودرو به چه صورت می باشد ؟

منظور از دیاگ نوعی عملیات خطا یابی بدون جدا کردن اجزای مختلف ماشین از هم می باشد . در واقع منظور از تست دیاگ پی بردن به ایرادات خودرو توسط اطلاعاتی است که از کامپیوتر خودرو (ECU) به دست می آید .

در تست دیاگ کارشناس دستگاه دیاگ را به خودرو وصل می کند و تمام آیتم های مهم هم چون میزان مسافت طی شده ، باز شدن کیسه‌ های هوا ، ادونس جرقه سیلندر ، ولتاژ سنسور اکسیژن ، دمای موتور آب و چندین مورد دیگر را بررسی می‌ کند .

نهایتا تمام آن ها را با تنظیمات اولیه کارخانه تطبیق می ‌دهد . با کمک دستگاه دیاگ نه تنها می توان به عیوب موجود در خودرو پی برد ، بلکه می‌ توان از میزان سلامت خودرو نیز اطلاعات کاملی به دست آورد .

تست رانندگی خودرو را انجام دهید

آخرین موردی که در کارشناسی خودرو باید مورد ارزیابی قرار گیرد تست رانندگی یا همان Drive Test می باشد . گرچه این مرحله جزء آخرین مراحل کارشناسی خودرو در محل به شمار می رود لیکن به اندازه قسمت‌های قبل و یا حتی بیش تر از آن ها دارای اهمیت می باشد . زمانی می ‌توان از سلامت خودرو مطمئن شد که عملکرد آن را در موقع رانندگی سنجید .

کارشناسی خودرو در محل

امروزه خرید و فروش خودرو بین مردم رواج زیادی پیدا کرده است . بیش تر افرادی که قصد خرید خودرو اعم از خودرو دست دوم و یا حتی صفر کیلومتر را دارند ، برای اطمینان از سلامت خودرو مورد نظر نیازمند کارشناسی خودرو هستند .

بیش ترین میزان درخواست افراد برای کارشناسی خودرو در محل ، در خصوص خرید خودرو دست دوم است . خرید خودرو دست دوم بدون مشورت در مورد صحت و سلامت خودرو با یک فرد متخصص می تواند ضررهای مالی زیادی را برای شما داشته باشد .

منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو می باشد . در کارشناسی خودرو در محل رنگ و بدنه خودرو ، قطعات تعویضی ، تست رانندگی ، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود .

از ان جایی که کارشناسی خودرو امری تخصصی می باشد باید حتما از یک کارشناس ماهر و مجرب در این زمینه استفاده کنید تا بعدها دچار مشکلات و ضرر مالی نشوید .

شما می توانید برای درخواست کارشناسی خودرو در محل به مجموعه معتبر اتولایف مراجعه نمائید و از خدمات دیگر این مجموعه نیز بهره مند شوید .

تاریخ انتشار 07/اسفند/1400