طرح فروش ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو ویژه متقاضیانی که ملیشان در سامانه فروش یکپارچه خودرو تایید شده است، می توانن با مراجعه به سایت ایران خودرو اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

طرح فروش ایران خودرو فروردین 1403

شرایط فروش 3 محصول ایران خودرو با الویت زمستان 1402 و بهار 1403 به زودی فعال خواهد شد، این شرایط فروش در قابل دو طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه و پیش فروش با موعد تحویل شهریور و مهر 1403 می باشد که بنا به انتخاب متقاضی بر اساس کد موعد تحویل خودرویشان مشخص می شود.

متقاضیان پس از دریافت پیامک رسمی دعوتنامه و درج نامشان در سایت ابران خودرو می توانند از سایت این شرکت خودرو سازی اقدام به ثبت نام و واریز وجه کنند، قابل ذکر است این طرح فروش از زمان شروع فقط 10 روز فعال خواهد بود.

طرح فروش ایران خودرو فروردین 1403

شرایط فروش ایران خودرو اسفند 1402

طرح فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو با 12 محصول ویژه متقاضیان الویت زمستان 1402 که نوبتشان نشده است و یا در دوره های قبلی انصراف داده اند از امروز آغاز شده و به مدت 10 روز فعال خواهد بود و متقاضیان می توانند برای تکمیل فرآیند خرید خودرو و واریز وجه به سایت رسمی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند.

شرایط فروش ایران خودرو اسفند 1402 

طرح فروش ایران خودرو مرداد 1402

طرح فروش ایران خودرو ویژه افرادی که پیامک تایید رسمی از سوی شرکت خودرو سازی ایران خودرو مبنی بر بخش سوم الویت های پاییز و زمستان 1402 را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه سایت فروش اینترنتی ایران خودرو در این بخشنامه ثبت نام کنند، همچنین قابل ذکر است که موعد تحویل خودروها مطابق جدول زیر می باشد.

شرایط طرح فروش ایران خودرو

طرح فروش ایران خودرو

 

تاریخ انتشار 22/فروردین/1403