خرید خودرو با بهترین قیمت

امروزه قیمت های عجیب و غریب فراوانی در بازار خودرو به چشم می خورد که هیچ کدام قیمت های درست و کارشناسی شده‌ای نیستند. برای خرید خودرو با بهترین قیمت حتما از ما کمک بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
خرید خودرو با بهترین قیمت

تضمین خرید خودرو با بهترین قیمت

همیشه خرید خوردو با بهترین قیمت چالش اول افرادی بود که قصد خرید خودرو در را داشته اند، اما نوسانات امروز بازار خودرو و نبود یک مرجع درست برای تایید قیمت خودرو می تواند متقاضیان را به شک بندازد، اگر به دنبال خرید خودرو با قیمت مناسب هستید و همچنین با فرآیند خودرو آشنا نیستید می توانید با مشاوره خرید خودرو اتولایف در ارتباط باشید

خودرو با بهترین قیمت و کارشناسی شده

در خرید خودرو کارکرده فقط نباید ملاک شما قیمت خوب باشد، در اکثر مواقع قیمت مناسب خودرو می تواند نشان دهنده آسیب هایی است که به خودرو چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهری وارد شده است و می تواند در آینده نزدیک باعث متضرر شدن شما نیز شود.

  • سلامت فنی خودرو چقدر مهم می باشد ؟

یکی از مهم ­ترین مسائل در خرید خودرو با بهترین قیمت ، بررسی فنی آن می باشد . هیچ ‌­کس نمی­‌ خواهد ماشینی خریداری کند که ظاهری خوب داشته باشد ولی مجبور باشد در بازه ‌­های زمانی کوتاه­‌ مدت به تعمیرکار مراجعه کند .

ایمنی اولین و مهم­ ترین مسئله‌­ای است که از یک خودرو انتظار داریم پس سلامت فنی خودرو بسیار مهم می باشد . بسیاری از ماشین‌ های کارکرده که خرید و فروش می ‌­شوند به لحاظ فنی مشکل دارند .

  • ترمز خودرو را بررسی کنید

در هنگام خرید خودرو با بهترین قیمت دقت داشته باشید که  به صدای ترمزها هم دقت کنید . اگر در هنگام ترمز گرفتن صدایی مانند درگیری دو فلز شنیدید ، احتمالاً لنت ترمز تمام شده و نیاز به تعویض دارد .

اگر هم موقع ترمز کردن فرمان دچار لرزش شد ، می ‌­تواند ایراد مربوط به دیسک ترمز باشد . وقتی چراغ ABS زرد رنگ باشد یعنی سیستم ای بی اس از دور خارج شده و این می‌­ تواند هزینه زیادی برای شما در پی داشته باشد .

  • کابین خودرو را نگاه کنید

روکش صندلی‌­ ها و پدال ‌­ها را در خرید خودرو با بهترین قیمت بررسی کنید که زیاد ساییده نباشند.  در واقع باید نسبت به میزان کارکرد خودرو و سن خودرو این موارد را بررسی کنید .

درها ، لاستیک‌­ های دور در ، دستگیره­‌ ها ، داشبورد و تمامی اجزای داخل کابین ماشین را هم بررسی کنید .

چرا باید برای خرید از خدمات کارشناسی خودرو استفاده کنید ؟

بهتر است در ابتدا برای خرید خودرو با بهترین قیمت خودتان خودروی مورد نظر خود را از نزدیک بررسی کنید و در صورتی که خودرو مورد نظر مورد پسند شما واقع شد درخواست کارشناسی خودرو بدهید . پس از درخواست کارشناسی فنی خودرو ، کارشناسان در کم ترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد .

  • برای تشخیص رنگ خوردو چه کاری انجام می دهند ؟

هدف از کارشناسی تشخیص رنگ خودرو این است که خریدار دچار ضرر در هنگام خرید خودرو نشود . کارشناس تشخیص رنگ خودرو از عیب های احتمالی ای که در بدنه و شاسی های خودرو است در برگه کارشناسی ثبت می کند .

کارشناس ماهر در این نوع از کارشناسی خودرو با استفاده از ابزار و دستگاه ضخامت سنج می تواند متوجه رنگ شدگی خودرو شود و آن را به خریدار بیان کند .

  • سیستم برق خودرو فراموش نشود

سیستم برق خودرو مانند مه شکن ، بالابر های شیشه ، سیستم صوتی و …. را بررسی کنید و از سلامت آن ها مطمئن شوید . هم چنین باتری خودرو را بررسی کنید و ببینید موتور ماشین به راحتی روشن می شود یا خیر .

  • دریافت و کنترل مدارک خودرو

شما برای خرید خودرو با بهترین قیمت باید مدارک خودرو و خلافی آن را بررسی کنید . برگه عدم خلافی را از مالک خودرو تحویل بگیرید زیرا پرداخت آن با مالک خودرو می باشد .

باید تمامی سند های خودرو را تحویل بگیرید و ان ها را بررسی کنید و از اصالت آن مطمئن شوید . مخصات فروشنده ، کارت ماشین و بیمه نامه را بررسی کنید.

خرید خودرو با بهترین قیمت از اتولایف

این روزها با توجه به قیمت بالای ماشین افراد بسیاری به خرید خودرو کارکرده روی آورده ‌­اند . با توجه به این­ که قیمت خودروی دست دوم از اتومبیل صفر پایین ‌­تر می باشد .

برخی افراد توان خرید خودروی صفر مدل مورد نظرشان را ندارند ، در نتیجه ترجیح می ‌دهند مدل کارکرده آن را خریداری کنند.  خرید خودرو دست دوم همواره با ریسک ­‌هایی همراه می باشد .

افراد اخلاق رانندگی متفاوتی دارند و شما هرگز نمی ­‌دانید مالک قبلی اتومبیل چگونه با آن رانندگی کرده و چقدر در جهت حفظ و نگه داری ماشین کوشا بوده است .

شما برای خرید خودرو با بهترین قیمت می توانید به مجموعه اتولایف مراجعه نمائید و خودروی مورد نظر خود را خریداری کنید و از دیگر خدمات این مجوعه نیز بهره مند شوید .

 

تاریخ انتشار 19/بهمن/1400