فروش ماشین آنلاین

امروزه برای خرید و فروش خودرو می توان به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد و با خیال راحت این کار را انجام داد . در ادامه این مقاله به فروش ماشین آنلاین می پردازیم .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فروش ماشین آنلاین

این روزها خودرو در کشور ما حکم سرمایه را دارد برای مثال با گذشت زمان و با معرفی  خودرو هایی با مدل جدیدتر از قیمت خودرو ی کارکرده  ما کاسته نمیشود بلکه ممکن است قیمت آن  افزایش هم پید کند در حالیکه این روند در کشور های دیگر صدق نمیکند و با معرفی خودرو های جدید خودرو های کارکرده افت قیمت شدید پیدا میکنند.

اما همانطور که گفته شد در کشور ما اوضاع فرق میکند پس برای فروختن خودرو به بهترین قیمت نیاز است تا به مواردی که در این مقاله بیان شده است دقت کنید تا بتوانید بهترین معامله را داشته باشید و با انجام دادن این معامله نهایت سود را از فروش خودرو خود ببرید.

به احتمال زیاد اولین سوالی که در ذهن همه ما شکل میگیرد این است که چگونه میتوان به یک سایت برای فروش ماشین آن هم به صورت آنلاین اعتماد کرد ، برای پاسخ به این سوال با ما همراه شوید .

فروش ماشین آنلاین با اتولایف

  • طبیعتا بیشترین چیزی ک هچیزی میتواند باعث افزایش اعتماد میشود ، اعتباری است که در طی این چند سال اخیر به دست آورده ایم و مخاطبین خود را راضی مگه داشته ایم که
    برای مثال میتوانیم به به رکورد 112 معامله موفق و 526 مشاوره رایگان خود اشاره بکنیم.
  • یکی دیگر از چیزهایی که میتوان گفت با افزایش اطمینان بین طرفین میشود وجه تمایز آن با دیگر شرکت های خدمات آنلاین خودرو است . که به برخی از آن ها اشاره میکنیم :
    1_ ارائه مشاوره تخصصی 2_ قیمت گذاری دقیق و بروز 3_ کارشناسی حرفه ای خودرو 4_تضمین امنیت معامله

برای مطالعه بیشتر درباره خدمات ما میتوانید به اتولایف مراجعه بفرمایید و برای فروش ماشین به صورت آنلاین میتوانید به صفحه فروش خودرو مراجعه بفرمایید.

از جمله دلایل فروش خودرو در ایران اتمام عمر خودرو یا نیاز مالی است .
امروزه و با پیشرفت تکنولوژی فروش ماسین به صورت آنلاین بهترین کار ممکن است ، اما چرا و چگونه ؟ ؛ برای پاسخ به این سوالات و تمامی سوالات خود در این باره در ادامه با ما همراه شوید.

سایت معتبر را برای فروش انتخاب کنید

در دنیای مجازی فروش ماشین آنلاین چند سالی است که رواج دارد اما همچنان بستری مناسب برای برخی افراد سود جو است تا با روش های مختلف کلاهبرداری اقدام به خرید و فروش خودرو و کنند . به همین جهت پیش از هر کاری در قدم اول سایتی را که در نظر گرفته اید را از هر نظر بررسی کنید تا معتبر باشد و در نهایت متضرر نشوید. اصالت مدارک ارائه شده در سایت را بررسی کنید . در صورت امکان به محل شرکت به صورت حضوری بروید و با واحد فروش و کارشناسان حضوری صحبت کنید.

اگر زمان کافی برای بررسی و پیدا کردن سایتی مناسب جهت خرید و فروش آنلاین خودرو ندارید به شما مجموعه اتولایف را معرفی می کنیم تا با آسودگی خاطر اقدام به معامله نمایید.

شیوه های فروش ماشین در اتولایف

  1. فروش فوری خودرو
  2. فروش یک ساعته خودرو
  3. فروش سفارشی

مراحل فروش ماشین در اتولایف

  1. تکمیل فرم و ثبت درخواست فروش
  2. بررسی کارشناسان و تماس با شما
  3. حضور جهت کارشناسی کامل خودرو

4 و 5 و 6 و…

برای مطالعه کامل مراحل فروش خودرو در اتولایف و همچنین آشنایی با شیوه های فروش خودرو در اتولایف که در بخش بالا ذکر شد میتوانید به صفحه فروش خودرو مراجعه بفرمایید.

روند معامله با وکیل رسمی مالک اصلی خودرو

در طی فروش ماشین آنلاین زمانی که به بخش قلنامه و ثبت سند رسمی می رسید از طرف خریدار و فروشنده این حساسیت وجود دارد که آیا طرفین معامله افراد حقیقی هستند یا خیر.

در زمان عقد قرارداد حتما مدارک شناسایی افراد باید بررسی شود و از صحت آن ها اطمینان حاصل شود. در برخی موارد فروشنده و یا خریدار افراد به جز شخص ثبت شده در سند ماشین هستند در این صورت فرد باید وکالت نامه رسمی از مالک اصلی داشته باند که مورد تایید مراجع رسمی باشد.

تخمین قیمت خودرو

در بحث فروش ماشین آنلاین برای قیمت گذاری صحیح خودرو یک تیم مجرب و ماهر که کاملا بر کارشناسی انواع خودرو داخلی و خارجی هستند و همچنین بر بازار آزاد خرید و فروش خودرو مسلط می باشند در تیم اتولایف حضور دارند که بتوانید خودرو خود را در اختیار آنان قرار داده و امر تخمین قیمت ماشین را به ایشان بسپارید.

به دلیل قیمت گذاری مناسب توسط کارشناس فروش ، شما برای خرید و فروش خودرو هر زمان به سایت مراجعه نمایید می توانید خودرو مورد نظر را انتخاب نمایید و از قیمت اعلامی اطمینان داشته باشید.

مزایای فروش خودرو به صورت آنلاین چیست؟

شما با اقدام کردن به فروش ماشین آنلاین می توانید فرصت بیشتری به دیده شدن خودرو به خریداران دهید . زیرا امروزه با گسترش علاقه و دسترسی به فضای مجازی افراد تمایل دازند تا به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام به خرید نیازمندی های خود کنند و با صرف زمان اندکی بتوانند تعداد گزینه های بیشتری برای خرید ببینند . وقتی به صورت آنلاین آگهی فروش ماشین خود را ثبت می کنید علاوه بر عکس های واقعیی که از خودروی خود منتشر کرده اید ، اطلااعات نسبتا کاملی نیز از آن در اختیار خریداران گذاشته اید که همین امر کمک می کند تا خریداری واقعی که نیاز های وی با خودری شما هماهنگ است با شما درتماس باشد که خود به نفع شما نیز می باشد .

مشاوره فروش خودرو خارجی چه اهمیتی دارد؟

در زمان فروش ماشین آنلاین امکان خرید و فروش انواع خودرو ایرانی و خارجی فرآهم می باشد . برای مثال در زمان فروش ماشین خارجی باید به نکات کلیدی توجه نمود .
مشاوره فروش خودرو خارجی یعنی فروش سریع و بی دردسر خودرو شما که این موضوع برای فروشنده بسیار مهم است. شاید قبلا با داشتن هزینه کم می شود یک خودرو مناسب خرید ولی امروزه باید هزینه زیادی را برای خرید خودرو کنار گذاشت پس در هنگام خرید هم باید بسیار دقت نمود. خرید و فروش خودرو خارجی و داخلی در بازار متغیر امروز کار راحتی نیست.
خودروهای چینی و کره ای از جمله خودروهای پرمصرف در بازار داخل است و طرفداران زیادی دارد. خودروهای چینی و کره ای که در بازار داخل وجود دارند قیمت های بالای چند صد میلیون دارند و جز خودروهای گران قیمت هستند. پرفروشترین خودروهای خارجی که در ایران وجود دارند عبارتند از : هیوندای سانتافه ، کیا سراتو ، هیوندای سوناتا ، هیوندای النترا ، کیا اپتیما ، هیوندای توسان ، رنو تلیسمان ، و…. که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

فروش ماشین آنلاین

در تست رانندگی خریدار را همراهی کنید

در فروش ماشین آنلاین خريداران ممكن است بخواهند يك تست رانندگي با خودرو انجام دهند. به همین دلیل به صورت حضوری اقدام به این امر خواهد کرد . در اين صورت حتما اعتبار گواهينامه رانندگي او را چك كنيد .
همراه او سوار خودرو شويد و در طول رانندگي به سوالاتي كه احتمالا در خصوص تاريخچه ماشين و عملكرد آن مي پرسد پاسخ دهيد تا با ماشین بیش تر آشنا شود .

کارشناسی خودرو را انجام دهید

شما قبل از فروش ماشین آنلاین باید حتما آن را به یک کارشناس نشان دهید تا بتوانید ایرادات آن را برطرف کنید .
زمانی که شما ماشبن را کارشناسی می کنید متوجه می شوید یک سری ایرادات جزئی یا فنی در ماشین می تواند از قیمت ماشین بکاهد .
یکی از مهم ترین موضوعات در کارشناسی ماشین ، کارشناسی رنگ خودرو می باشد . اگر خودرو شما رنگ شده باشد از قیمت آن کاسته خواهد شد .

فروش ماشین آنلاین و تخمین قیمت

بررسی ارزش واقعی خودرو و قیمت گذاری منصفانه به عوامل گوناگونی بستگی دارد برای مثال کارکرد واقعی خودرو ، سال ساخت ماشین ، وضعیت در لحظه بازار  و میزان تقاضا برای خرید و فروش که اصطلاحا می توان به حجم معاملات اشاره کرد ، وضعیت شاسی و اتاق و همچنین سلامت بدنه و رنگ خودرو ، بررسی بخش فنی خودرو و تایید عملکرد صحیح خودرو و بسیاری موارد دیگر که در اینجا به آن ها اشاره ای نشد چرا که ترجیح داده شده است تا نکات مهم و اصلی در این بخش بیان شود.

مذاکره به شکل حضوری صورت بگیرد

برای فروش ماشین کار کرده حتما باید به صورت حضوری صورت بگیرد تا خریدار ظاهر و ایرادات خودرو را از نزدیک بررسی کند و تست خودرو را انجام دهد و در صورت لزوم از حضور یک کارشناس بهره گیرد .
خرید خودرو مهم ترین سرمایه گذاری در زندگی افراد می باشد ، بنابراین نباید با چشم بسته آن را انجام داد و باید در هنگام فروش ماشین آنلاین به این نکته توجه کنید .
وقتی به نتیجه رسیدید می توانید برای اطمینان خریدار مدارک ماشین را به او بدهید تا اعتبار آن ها را بررسی کند تا با خیال راحت برای خرید خودرو آماده شود .

ایرادات خودرو را برطرف کنید

در فروش ماشین آنلاین باید این را بدانید که باید ایرادات خودرو را تا حد ممکن بر طرف کنید زیرا باعث کاهش قیمت خودرو خواهد شد .
می توانید خودرو را کمی پولیش زنید و ایرادات فنی آن را تا حدی که می توانید به تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا برای شما آن را انجام دهد .
ایرادات فنی نظیر مشکلات گیربکس ، دنده ماشین و … را توسط یک کارشناس بررسی کنید تا در صورت لزوم آن را پیش تعمیرکار برده و آن را رفع کنید .

فروش ماشین آنلاین

موتور خودرو را بررسی و تمیز کنید

موتور قلب تپنده خودرو می باشد و باید از سلامت آن اطمینان کامل را داشته باشید . بعد از بررسی سلامت موتور آن را لکه گیری و تمیز کنید .
کثیف بودن موتور خودرو می تواند نشان دهنده ی این باشد که این خودرو به خوبی نگه داری نشده و ممکن است خریدار از خرید خودرو پشیمان شود .

توضیحات کامل را وارد کنید

برای فروش ماشین آنلاین باید حتما توضیحات آن را کامل و بدون کم و کاستی وارد کنید تا خریدار از تمام ایرادات و یا وضعیت بدنه وفنی خودرو آگاهی کامل داشته باشد .
علاوه بر این میزان کارکرد خودرو ، و مدل خودرو باید درج شود و هر موردی که فکر می کنید بریا خریدار خودرو ممکن است جذاب باشد را وارد کنید .
سعی کنید اطلاعات را درست بدهید و خودتان را جای خریدار ماشین بگذارید ، مطئنا دوست ندارید تا ایرادات جزئی از نظر شما پنهان بماند .
به جای پنهان کردن عیب های خودرو ان ها را با هزینه ای مناسب برطرف کنید تا بتوانید با قیمتی که مد نظرتان است خودرو را بفروشید .
اگر خودرو صفر باشد مسلما قیمت تعیین شده ی آن مشخص می باشد ولی در مورد ماشین کار کرده باید نسبت به کارکرد خودرو و مدل آن کارشناس قیمت آن را تعیین کند .
خوبی خرید ماشین آنلاین این است که صرفه جویی در وقت می کند و خریدار و فروشنده می توانند با یک کلیک با یک دیگر ارتباط برقرار کنند .

خرید آنلاین خودرو

فروش ماشین آنلاین

امروزه بسیاری از افراد خرید و فروش اقلام خود را به صورت آنلاین انجام می دهند . خرید خودرو در محل یکی از کارهایی است که در قبل بسیار وقت گیر بوده است .
در ایران خرید خودرو به صورت آنلاین از طریق یک سری وبسایت انجام می گیرد که کار آن ها انتشار آگهی خرید و فروش ماشین آنلاین می باشد .
این سایت ها پل ارتباطی میان فروشنده و خریدار می باشد و بدون حضور دلالان و یا نمایشگاه های خودرو صورت می گیرد که درصد قابل توجهی را نصیب خود می کردند .
پس در نظر داشته باشید که برای فروش خودرو ظاهر ماشین را تمیز کنید که مشتری با توجه به ظاهر خودرو آگهی شما را ببیند و مشخصات آن را بررسی کند .

بررسی قیمت خودرو پیش از خرید

مشاورین خرید و فروش خودرو در تمام مراحل با شما همراه هستند. بررسی قیمت پیشنهادی فروشنده یکی از همین مراحل است. تعیین قیمت خودرو با توجه به شرایطی آن دارد بسیار حائز اهمیت می باشد. ارزش واقعی ماشین که به عواملی چون کارکرد واقعی آن ، شرایط بازار و میزان معاملات در آن بازه زمانی بستگی دارد.

همچنین سال ساخت و میران سلامت فنی و وضعیت بدنه از نظر خوردگی و رنگ شدگی می توانند مستقیم بر قیمت گذاری آن تاثیر گذارند. در زمان مشاوره ، کارشناس تمام المان ها را در نظر گرفته و اقدام به قیمت گذاری خودرو مورد نظر شما می کند.

فروش ماشین آنلاین

محاسبه آنلاین قیمت ماشین و یا کارشناسی حضوری؟

توجه داشته باشید که محاسبات آنلاینی که سایت های مختلف انجام می دهند نمی تواند معیار دقیقی برای قیمت گذاری ماشی باشید چرا که برای این کار حتما باید کارشناس فروش ماهر و با تجربه از نزدیک خودرو را بررسی نماید و شما را در زمینه خرید و فروش ماشین در محل یاری کند.

بودجه و ویژگی های خودرو را در نظر بگیرید

خودرو وسیله‌ ای گران ‌قیمت می باشد و چیزی نیست که اگر کلاه سرتان برود بگویید عیبی ندارد دفعه بعد حواسم را جمع می‌ کنم به همین دلیل ، باید نکات مهم زیر را رعایت کنید تا از خریدتان نهایت رضایت را داشته باشید .
در فروش ماشین آنلاین باید بدانید که در ابتدای کار، بودجه ‌ای را که می‌ خواهید در نظر بگیرید تعیین کنید . اکنون می ‌توانید دنبال خودروهایی بگردید که با وضعیت مالی‌ تان هم‌ خوانی داشته باشد .
این کار انتخاب ‌تان را محدود می ‌کند . به‌عنوان‌ مثال ، اگر ۵۰میلیون تومان پول دارید ، مسلما نیازی نیست در بین خودروهای شاسی ‌بلند بگردید .
همه ویژگی ‌هایی که مد نظرتان می باشد را فهرست کنید . مدل خودرو ، رنگ مورد علاقه و سایر جزئیات ظاهری (مانند روکش صندلی ‌ها و نظایر آن ها ) ، ویژگی‌ های امنیتی ، امکانات مختلف خودرو ، سال تولید و نظایر آن ها را به ‌ترتیب اولویت بنویسید .

خودروهای کارکرده را هم مدنظر داشته باشید

برای پیدا کردن فروش ماشین آنلاین لازم نیست حتما خودروی صفر بخرید . قیمت خودروها، به‌ محض خریداری ‌شدن ، تا حد زیادی افت می‌ کند .
حتی خودرویی که ۲ تا ۳ سال کار کرده است تفاوت قیمت قابل ‌توجهی با خودروی صفر دارد . اگر خودروی کار کرده‌ای را یافتید که خوب نگه داری شده است ، ارزش خریدن دارد و با این کار می‌ توانید در هزینه ‌های‌ تان صرفه‌ جویی کنید .
فقط یادتان باشد ، درباره خودروهای کارکرده باید سال تولید ، تعداد مالکان قبلی ، تکمیل ‌بودن بیمه ، این که تصادف داشته است یا نه ، آیا رنگ خورده است یا نه و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنید .

بهترین زمان برای فروش خودرو کی است؟

بسیاری از افرادی که قصد فروختن خودروی خود را دارند معمولا دنبال این هستند که خودروی خود را به بهترین قیمت ممکن بفروشند که نه تنها ضرر نکنند بلکه سود هم کنند از همین رو اغلب فروشندگان دنبال این هستند که این کار را در شرایطی انجام دهند و فاکتور هایی را مدنظر قرار دهند که به حفظ پول و سرمایه ی آنها کمک کنند و از ضرر کردن آن ها جلوگیری کند.

انتخاب زمان مناسب برای فروش خودرو یکی از فاکتورهایی است که فروشندگان با توجه کردن به آن میتوانند خودرو خود را به بهترین قیمت ممکن بفروشند.

یکی از زمان هایی که میتوان خودروی خود را با قیمت بهتری فروخت اوایل هفته است زیرا اوایل هفته افراد کمتری اتومبیل خود را برای فروش میگذارند از همین رو طبیعتا رقیب کمتر است خریداران گزینه های کمتری برای انتخاب دارند.

گزارش کارشناسی ماشین به چه صورت می باشد ؟

در خدمات کارشناسی ماشین حرفه ای در فروش ماشین آنلاین ، مشتری می تواند ضمن استفاده از ایتم های کارشناسی پایه از خدمات کارشناسی ماشین به صورت حرفه ای نیز استفاده کند .
در خدمات کارشناسی حرفه ای گزارش چند صفحه ای از وضعیت خودرو که شامل تمام جزئیات بدنه و فنی خودرو می شود به درخواست کننده تحویل می گردد . گزارش کارشناسی ماشین خودرو شامل قیمت گذاری دقیق خودرو همراه با تصاویر خودرو می باشد .
مورد مهم دیگر هزینه نگه داری خودرو می باشد . برخی خودروها سوخت زیادی مصرف می ‌کنند ، بیمه گران‌ تری دارند و قطعات آن ها در بازار بسیار گران ‌قیمت می باشد .
قانون کلی این است که هرگز خودرویی را خریداری نکنید که جمع هزینه ‌های آن ، ازجمله بیمه ، قطعات و سوخت ، بیش تر از ۲۵% درآمد ماهیانه شما شود .

در وب ‌سایت‌ های معتبر تحقیق کنید

در ایران ، خرید خودرو به‌ صورت آنلاین از طریق وب‌ سایت‌هایی انجام می‌ شود که کار آن ها انتشار آگهی فروش از جانب فروشندگان خودرو و برقراری ارتباط میان آن ها و خریداران می باشد .
درواقع ، این سایت‌ ها پل ارتباطی مستقیم بین خریدار و فروشنده ، بدون حضور دلال یا نمایشگاه اتومبیل ، هستند و از فروش خودرو درصد قابل ‌توجهی نصیب ‌شان می ‌شود .
اما برخی دیگر با مشاوره های درست و به جایی که دارند می توانند راهنمای شما در خرید و فروش خودرو باشند .

فروش ماشین آنلاین

شاید تا همین یک دهه پیش ، فقط تعداد محدودی از افراد بودند که ب ه‌شکل آنلاین خریدهای‌ شان را انجام می ‌دادند اما ، امروزه بسیاری از ما تقریبا همه اقلام مورد نیازمان ، حتی خودرو و محصولات گران ‌قیمت ، را اینترنتی می ‌خریم.
در فروش ماشین آنلاین در مرحله نهایی حتما باید با آن دوری بزنید و آن را امتحان کنید . در صورتی‌ که خودرو کارکرده باشد ، اکیدا باید آن را به یک مکانیک بی ‌طرف نشان دهید .
بنابراین ، اگر فروشنده مخالفت کرد ، کوتاه نیایید . چنان چه اجازه نمی ‌دهد خودرو را به مکانیک نشان دهید ، شک نکنید که مشکلی وجود دارد که دارد از شما پنهانش می‌ کند .
شما برای خرید و یا فروش ماشین آنلاین می تواتید به سایت معتبر اتولایف مراجعه نمائید و ار خدمات دیگر این مجموعه و مشاوره های دقیق و درست آن ها کمک بگیرید .

معرفی مرکز اتولایف

شما برای خرید و فروش آنلاین خودرو می توانید به یکی از این وبسایت های معتبر مراجعه نمائید و با خیال راحت خرید و فروش را انجام دهید .
این وبسایت ها با تایید اطلاعات کاربری به شما اجازه خرید و فروش خودرو را می دهد و می توانید از این طریق به افرادی که خرید و فروش انجام می دهند مطمئن باشید .
سایت معتبر اتولایف در این زمینه به شما کمک می کند تا بتوانید خرید و فروش را به راحتی و بدون صرف زمان زیاد و صرف هزینه انجام دهید .

تاریخ انتشار 13/شهریور/1400